Gå til innhold

Engelsk igjen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, altså. På slutten av brevet skriver vedkommende navnet sitt etterfulgt av en x. I dag var det 2x`er.... altså xx....... Kysser briter mer enn andre? Har jeg steget i verdi hos personen eller er dette en veldig sånn hverdagslig greie(noe jeg har inntrykk av)?

*nevroser lenge leve*

Gjest Multippel
Skrevet

hehe...dette vet jeg ikke svaret på. Men skal følge med på svaret du får:-)

Skrevet

hehe...dette vet jeg ikke svaret på. Men skal følge med på svaret du får:-)

*rødme*

Skrevet

Ah!!! Nå skjønner jeg de der x foran og bak! :-*

Mine tenkte du på? Det er fordi nicket "bella" er tatt.

Trega!

Skrevet

Mine tenkte du på? Det er fordi nicket "bella" er tatt.

Trega!

hihi, tror du bare er kyssete! :-)

(åssen går d m rompa? ;--) )

Gjest the english kisser
Skrevet

Kryssene kan som oftest oversettes med klemmer på norsk. Skriver vi "mange klemmer" som hilsen, er det ekvivalent med ett par x'er eller tre på engelsk.

Det å få mange x'er og mange klemmer skal man ta til seg med et stort smil! Du fortjener antagelig dem alle!

Skrevet

Kryssene kan som oftest oversettes med klemmer på norsk. Skriver vi "mange klemmer" som hilsen, er det ekvivalent med ett par x'er eller tre på engelsk.

Det å få mange x'er og mange klemmer skal man ta til seg med et stort smil! Du fortjener antagelig dem alle!

Men jeg vil ha kyss!! Jeg vil ikke ha flere klemmer!

Skrevet

Hmm.. jeg trodde det var amerikansk. Men jeg har egentlig ikke peiling, så du har vel rett..

Skrevet

Men jeg vil ha kyss!! Jeg vil ikke ha flere klemmer!

På ameriaknsk er det, såvidt jeg vet, kyss. I "gamle dager" var det 3 kryss.

Du får gå foran med et godt ekempel, og krysse hele slutten av kortet/mailen el. hva det er XXX

Gjest Sånnernå det.
Skrevet

Fant du ut hva det var? Kyss eller klem? Er to xx klem, er tre xxx kyss? Eller hva betyr det?

*veldig viktig å finne ut av*

Skrevet

Fant du ut hva det var? Kyss eller klem? Er to xx klem, er tre xxx kyss? Eller hva betyr det?

*veldig viktig å finne ut av*

x er små suss, o er klem. -som i feks: "xoxo".

*deler velvillig nyttig informasjon*

Gjest Ja, da vet jeg det ;-)
Skrevet

x er små suss, o er klem. -som i feks: "xoxo".

*deler velvillig nyttig informasjon*

Tusen takk.

Ha en fin kveld bella. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...