Gå til innhold

TV og videospiller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har koplet til videospilleren igjen for å se en film jeg fikk lyst å se omigjen. Koplingen med ledningene er OK, men... "still inn TV'ens videokanal". Hvordan i alle dager finner jeg den? Nå har jeg "bladd" fra 100 og nedover til 0, men ingeting vises fra video'en. Jeg har kabel TV, ingen dekoder eller noe. Er det noen som kan tipse en uvitende som er hjemme alene.

Skrevet

Har du sånne fargede knapper (rød, grønn, gul og blå) på fjernkontrollen til TV'n, så prøv deg frem på disse. Kan hende du må trykke to ganger på hver knapp.

Skrevet

Du må søke etter videokanalen på samme måte som du søker etter TV-kanaler. Et tips er å sette på en video som går når du søker etter kanalen slik at du ser når TV'en finner den riktige kanalen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...