Gjest drynites Skrevet 16. september 2007 Skrevet 16. september 2007 Jeg har koplet til videospilleren igjen for å se en film jeg fikk lyst å se omigjen. Koplingen med ledningene er OK, men... "still inn TV'ens videokanal". Hvordan i alle dager finner jeg den? Nå har jeg "bladd" fra 100 og nedover til 0, men ingeting vises fra video'en. Jeg har kabel TV, ingen dekoder eller noe. Er det noen som kan tipse en uvitende som er hjemme alene. 0 Siter
double Skrevet 16. september 2007 Skrevet 16. september 2007 Har du sånne fargede knapper (rød, grønn, gul og blå) på fjernkontrollen til TV'n, så prøv deg frem på disse. Kan hende du må trykke to ganger på hver knapp. 0 Siter
Gjest gudi Skrevet 17. september 2007 Skrevet 17. september 2007 Du må søke etter videokanalen på samme måte som du søker etter TV-kanaler. Et tips er å sette på en video som går når du søker etter kanalen slik at du ser når TV'en finner den riktige kanalen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.