Gå til innhold

min sønn vil farge håret

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har ganske lyst hår og vil ha det litt brunt sier han. Jeg er redd for å få for mye farge i håret. Bør jeg ta det i som man tar i striper? Og hva kan man farge det med? Bør kunne vaskes ut etter noen vasker.

Jeg tenker med gru på et fargesjokk jeg fikk da jeg var like gammel som min sønn (16). Jeg var like lys og noen venner ville gjøre meg til brunette. Jeg kan love dere at jeg ble mørk! Jeg så ut som et spøkelse med min vinter bleke ansiktshud.De lovet at fargen kunne vaskes bort etter noen vasker, men neida, fæligheten måtte gro ut og det ble orange etterhvert!!

Kom gjerne med gode råd :)

Jeg bør kanskje kunne stole på parfymeriansatte, men spør dere først.

Gjest frisøren
Skrevet

Det tryggeste hadde nok vært å ta han med til frisøren og gjøre det der.Det er dyrere, men da kan du ihvertfall være sikker på at det kan bli et bedre resultat:-) Noe du bør huske på hvis du skal gjøre det selv, er å bruke en mørkere farge som det ikke er noe gyllent i. Det skal så lite til før det får et lite rødskjær.

Skrevet

Istedet for å bruke "ekte" farge kan en kanskje bruke minicolour. Den skal vel gå ut etter ca 8-10- vask om jeg ikke husker feil. Da kan han se om det å farge håret var noe for han

Skrevet

Det tryggeste hadde nok vært å ta han med til frisøren og gjøre det der.Det er dyrere, men da kan du ihvertfall være sikker på at det kan bli et bedre resultat:-) Noe du bør huske på hvis du skal gjøre det selv, er å bruke en mørkere farge som det ikke er noe gyllent i. Det skal så lite til før det får et lite rødskjær.

Mange takk for tips!! Unngå gyllent i ja, han vil jo ikke ha rødt hår. Hva tar frisøren for en slik jobb da? Altså ikke farge som må gro ut.

Skrevet

Istedet for å bruke "ekte" farge kan en kanskje bruke minicolour. Den skal vel gå ut etter ca 8-10- vask om jeg ikke husker feil. Da kan han se om det å farge håret var noe for han

Det er akkurat det som er lurt ja. Jeg kan og vil ikke gi en ekte farge for en stor krise vil vi unngå ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...