bodilb Skrevet 16. september 2007 Skrevet 16. september 2007 Hei. Jeg ønsker å overraske min mor med sangerinne som tropper opp i laget hennes og synger sanger hun liker. Det må være ei som er flink, og som kan litt klassiske sanger og også viser. En eller kanskje to, det spørs litt hva det koster. Jeg har søkt litt under kulturskoler, khio osv, men finner ikke så mye. Har noen tips til hva jeg kan gå inn på for å finne dette? 0 Siter
org Skrevet 17. september 2007 Skrevet 17. september 2007 Se i lokalavisa. Der kan det kanskje være noen som annonserer? 0 Siter
....AV Skrevet 17. september 2007 Skrevet 17. september 2007 Kontakt Norsk sangerforbund eller søk på gule sider på sangere eller sangundervisning. Evt. kan du ringe til kulturskolen. Du kan også søke på www.mic.no på sang eller sanger 0 Siter
bodilb Skrevet 17. september 2007 Forfatter Skrevet 17. september 2007 Her var det jo mange flotte tips. Nå ordner det seg :-) 0 Siter
Orio Skrevet 17. september 2007 Skrevet 17. september 2007 Ta kontakt med et lokalt kor, der er det kanskje noen som kan hjelpe deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.