Gå til innhold

hvor er det varmt å reise fra 19 okt

Anbefalte innlegg

Skrevet

sønnen våres har 8 dager fri fra skolen fra og med fredag 19 oktober.. Jeg ønsker å ta en hopp påtur til syden ett eller annet sted.. HVOR?? Hvor kan vi reise og ha godt vær, da mener jeg at vi kan bade i sjøen og ligge og sole oss..

Noen tips??

Fortsetter under...

Skrevet

Er det noe ledig i høstferien da? Legg også merke til at det er en god del dyrere å reise i høstferien enn før og etter...

Skrevet

Sør-Spania, Kanariøyene, Marokko, Tunisia eller Egypt ville jeg satset på da. :) Sjekk www.solfaktor.no

Skrevet

Jeg bor i Spania,naer Alicante,og har opplevd varme dager ogsaa i slutten av oktober. Likevel kan temperaturene variere kraftig fra en uke til en annen,spesielt om hosten/vinteren. Kanarioyene ligger paa 20-25 grader i oktober,saann passelig varmt:)(Men som sagt,det kan variere noe!)

Ellers kan du soke paa "world weather",der faar du opp oversikt over temperaturene i hele verden gjennom hele aaret. Saa kan du se hvilke land du kan bade i sol og varme i oktober.

Skrevet

Er det noe ledig i høstferien da? Legg også merke til at det er en god del dyrere å reise i høstferien enn før og etter...

vi bor i england,, og prisene er sikkert dyrere i denne perioden fordi det er "midt term" på skolen..

jeg skal søke litt rundt på nettet og krysser fingre for at jeg finner noe.

Egypt hadde kanske vært noe.. vi er glad i å snorkle og der er det jo ganske så fint for denne aktiviteten..

Skrevet

I Spania, Hellas osv. er du i hvert fall ikke sikkert på varmt vær og sol på den tiden av året, men du kan være heldig.

Annonse

Skrevet

Høstferien er vel litt før?

Skrevet

Sør-Spania, Kanariøyene, Marokko, Tunisia eller Egypt ville jeg satset på da. :) Sjekk www.solfaktor.no

Sør-Spania var særdeles lite varm da jeg var der helt i begynnelsen av oktober for noen år siden.

Skrevet

Sør-Spania var særdeles lite varm da jeg var der helt i begynnelsen av oktober for noen år siden.

Jeg var der i fjor og året før og da var det rundt 26 grader om dagen, 18-19 om natten og rundt 22 grader i vannet. Men det kan jo variere fra år til år, så vil man være garantert varme, så er kanskje andre steder bedre.

Skrevet

Jeg var der i fjor og året før og da var det rundt 26 grader om dagen, 18-19 om natten og rundt 22 grader i vannet. Men det kan jo variere fra år til år, så vil man være garantert varme, så er kanskje andre steder bedre.

Da jeg var der var det tropisk storm den ene dagen. De andre dagene var det guffent, mye overskyet og altfor kaldt til å gå i sommerklær.

Skrevet

Da jeg var der var det tropisk storm den ene dagen. De andre dagene var det guffent, mye overskyet og altfor kaldt til å gå i sommerklær.

Ja, jeg har også opplevd det. Litt kjipt når man forventer sol og varme. :)

Skrevet

Ja, jeg har også opplevd det. Litt kjipt når man forventer sol og varme. :)

Jeg var der av andre grunner, så det gjorde ikke så mye. :-)

Skrevet

Høstferien er vel litt før?

Her i Norge ja, men disse bodde i England ble det opplyst om senere i tråden. :o)

Annonse

Skrevet

Her i Norge ja, men disse bodde i England ble det opplyst om senere i tråden. :o)

Skjønner ikke hvorfor jeg ikke fikk med med det. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...