Gå til innhold

Egenskaper for skjerm forsvinner

Anbefalte innlegg

Gjest skjermsparer
Skrevet

Jeg vil inn og endre innstillingene for skjermspareren., men jeg får ikke lenger frem Egenskaper for skjerm (høyreklikk skrivebord - velg Egenskaper). *ARGH* Den bare blinker for så å forsvinne. Jeg tror det er nvidia egenskapene som klusser dette til. Jeg har også forsøkt å gå til Kontrollpanelet og velg Skjerm, men det også til liten nytte. Noen tips?

Skrevet

Prøv å oppgradere driverne til skjermkortet med nyeste versjon fra nvidias hjemmesider. Det er ikke sikkert det hjelper, men kanskje :)

Gjest skjermsparer
Skrevet

Prøv å oppgradere driverne til skjermkortet med nyeste versjon fra nvidias hjemmesider. Det er ikke sikkert det hjelper, men kanskje :)

Tusen takk for tipset. Imellomtiden har noe rart skjedd. Jeg kjørte en liten Spyware scanner, og den fant noe grums som den slettet. Etter dette klarte jeg å få frem egenskapene for skjermen igjen. Snåle greier. Trodde liksom ikke at dette kunne ha noen innvirkning på skjerm egenskapene.

• 3 uker senere...
Gjest Dataduden
Skrevet

Tusen takk for tipset. Imellomtiden har noe rart skjedd. Jeg kjørte en liten Spyware scanner, og den fant noe grums som den slettet. Etter dette klarte jeg å få frem egenskapene for skjermen igjen. Snåle greier. Trodde liksom ikke at dette kunne ha noen innvirkning på skjerm egenskapene.

Var akkuratt tenkt på å tipse deg om at det kunne være noe spyware, men du fant det vist ut selv. Ja, spyware kan fjerne tilgangen til egenskaper for skrivebordet og sånn. Det er ofte fordi det legger inn reklame og sånne ting der, for at det skal være vanskeligere å fjerne. Lønner seg å scanne etter spyware med jevne mellomrom. Jeg har gode erfaringer med Spybot for å fjerne spyware, det tar det aller meste.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...