Gå til innhold

Smerter i urinblære og ved vannlating

Anbefalte innlegg

Gjest SnilleEngel

Kvinne, 32 år. Fikk i forrige uke plutselige smerter i blære/urinveier med veldig sterk vannlatningstrang. Dette varte i ca en time og var veldig vondt. Hadde svie ved vannlating i noen dager som så gikk over. Stram lukt fra urin med mørk farge men som nå også har gått over. Har samtidig byttet sexpartner og lurer derfor på om dette var blærekatarr eller om det kan ha vært chlamydia... litt blodig utflod etter samleie. Vært i tropisk land og lurer på om disse smertene kan ha kommet fordi jeg drakk altfor lite de første dagene. Trenger jeg legeundersøkelse nå da alle symptomer er borte? Eller kan jeg gå ut fra at det var blærekatarr?

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...