Gå til innhold

Acomplia - noen som kan hjelpe?

Anbefalte innlegg

Gjest Blomsterbarnet
Skrevet

"Virkestoffet i Acomplia heter rimonabant. Det virker ved å blokkere spesielle reseptorer som heter CB1-reseptorer i hjernen og i fettvev. Acomplia er godkjent til bruk i behandling av fedme og som hjelp til vektreduksjon i tillegg til kostholdsendringer og mosjon."

Dette er hentet ut fra felleskatalogen. Jeg vurderer å begynne på Acomplia, men vil gjerne vite hvordan det virker før jeg setter i gang. Noen her som vet hvordan Acomplia virker på kroppen - hva er det egentlig som gjør den slankende?

Kan det være like greit å bruke et naturprodukt?

Jeg har slitt psykisk en periode og har vansker med å komme i gang med hard trening, men jeg har begynt å gå små morgenturer for å komme i gang. Jeg spiser lite fet mat og jeg spiser regelmessig.

Er det vits i å bruke acomplia på dette grunnlaget?

Setter pris på svar :0)

klem fra meg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...