Gjest Blomsterbarnet Skrevet 17. september 2007 Skrevet 17. september 2007 "Virkestoffet i Acomplia heter rimonabant. Det virker ved å blokkere spesielle reseptorer som heter CB1-reseptorer i hjernen og i fettvev. Acomplia er godkjent til bruk i behandling av fedme og som hjelp til vektreduksjon i tillegg til kostholdsendringer og mosjon." Dette er hentet ut fra felleskatalogen. Jeg vurderer å begynne på Acomplia, men vil gjerne vite hvordan det virker før jeg setter i gang. Noen her som vet hvordan Acomplia virker på kroppen - hva er det egentlig som gjør den slankende? Kan det være like greit å bruke et naturprodukt? Jeg har slitt psykisk en periode og har vansker med å komme i gang med hard trening, men jeg har begynt å gå små morgenturer for å komme i gang. Jeg spiser lite fet mat og jeg spiser regelmessig. Er det vits i å bruke acomplia på dette grunnlaget? Setter pris på svar :0) klem fra meg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.