Gjest hufsetrollet Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 For det første så er jeg ikke gravid! Venter nå på en operasjon for å fjerne galleblæra etter 4 anfall i juni og hvor det ble påvist høye leververdier. operasjonen skal foregå i slutten av oktober pga at jeg måtte ha et opphold på 1 mnd med p-pillene. Har ikke hatt anfall siden da men kjent noe hver dag, som skikkelige stikkinger eller øm på et punkt ved ribbena ved høyre side og en sjelden gang noe kvalm. Det jeg lurer på er at nå i det siste så har jeg vært kvalm innmellom og i går etter en bursdag fikk jeg skikkelig kvalme etter å ha spist kaker/kaffe/brus det var like før ejg måtte kaste opp. kan dette kanskje ha en sammenheng med galleblæra - at jeg f.eks. ikke tåler sånn mat lenger? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/285852-kvalme/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.