Gå til innhold

Om svarene fra ekspertene her

Anbefalte innlegg

Skrevet

Registrerer at så godt som alle ekspertene i sine svar fullstendig mangler avsnitt. Jeg sliter med synet, og selv med brillene på (de blir ofte "glemt") er det veldig vanskelig å lese mange linjer under hverandre.

Er dette fordi de skriver svarene i et eget program eller noe, som ikke overfører helt greit til nettet?

Begynner å lure litt, i og med at det er så vanlig.

Og bare så det er sagt, jeg mener ikke å være verken spydig eller kvalm eller lei, jeg bare sliter med å lese svarene, noe som er et aldri så lite tap for meg. Så jeg lurer.

Skrevet

Jeg vet ikke svaret på det du spør om, med jeg har også irritert meg over det, selv om jeg ikke har problemer med synet. Jeg regner med Doktor Online får inntektene sine fra sponsorer, og da bør vel brukervennlighet stå høyt på dagsordenen for å tiltrekke seg flest mulig brukere.

Skrevet

Jeg vet ikke svaret på det du spør om, med jeg har også irritert meg over det, selv om jeg ikke har problemer med synet. Jeg regner med Doktor Online får inntektene sine fra sponsorer, og da bør vel brukervennlighet stå høyt på dagsordenen for å tiltrekke seg flest mulig brukere.

Jeg må bare gi opp, jeg, får ikke til å fokusere slik at linjene ikke glir i hverandre. Mangler liksom referansepunkter, tror jeg.

Får vel kanskje ikke noe svar, men...

Gjest Moderator
Skrevet

Hei!

Vi er klar over problemet, og forsøker å gi tilbakemeldinger til de fagpersonene dette gjelder.

Mvh

Skrevet

Jeg må bare gi opp, jeg, får ikke til å fokusere slik at linjene ikke glir i hverandre. Mangler liksom referansepunkter, tror jeg.

Jeg leser i hvert fall dobbelt så fort når det kommer noen naturlige avsnitt. Å ha noen referansepunkter er viktig. Kanskje du burde poste innlegget på webmaster-forumet, selv om du neppe får svar der heller....

Skrevet

Nå så jeg jo at du faktisk har fått svar her... :-)

Skrevet

Hei!

Vi er klar over problemet, og forsøker å gi tilbakemeldinger til de fagpersonene dette gjelder.

Mvh

Tusen takk for svar!

Skrevet

Nå så jeg jo at du faktisk har fått svar her... :-)

Jepp. Og det var visst heller ingen nyhet, så da blir det nok en forandring.

:-)

Skrevet

Jepp. Og det var visst heller ingen nyhet, så da blir det nok en forandring.

:-)

La oss håpe det. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...