Gå til innhold

Forfatter brutt seg inn i hus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå var du så nysgjerrig at du glemte å si hvor du har sett dette. På tv? Nettavis? Legge ut en link?

Gjest nysgjerrigpettra
Skrevet

Nå var du så nysgjerrig at du glemte å si hvor du har sett dette. På tv? Nettavis? Legge ut en link?

www.vg.no forsiden

Skrevet

Tar et halvt minutt å finne ut det, da. Aftenposten forteller at han er 32 år, og at han har blitt hengt ut på WIkipedia til bestemte klokkeslett. Google, google, google... Og resultatet var et oppslag på Wikipedia som nå er sperret, og hvor loggen viser at det har blitt sensurert ting i kveld.

Han er ikke så populær lenger, og neppe så nybarbert heller.

Gjest nysgjerrigpettra
Skrevet

Tar et halvt minutt å finne ut det, da. Aftenposten forteller at han er 32 år, og at han har blitt hengt ut på WIkipedia til bestemte klokkeslett. Google, google, google... Og resultatet var et oppslag på Wikipedia som nå er sperret, og hvor loggen viser at det har blitt sensurert ting i kveld.

Så flink du er *misunnelig*

Får ikke til sånt, jeg... (gi meg et hint?)

Skrevet

Så flink du er *misunnelig*

Får ikke til sånt, jeg... (gi meg et hint?)

Du fikk et hint i forrige melding, jo: Han er neppe så nybarbert mer. Og da tenker jeg ikke på ansiktet...

Og så er han ikke fullt så populær mer.

Gjest nysgjerrigpettra
Skrevet

Du fikk et hint i forrige melding, jo: Han er neppe så nybarbert mer. Og da tenker jeg ikke på ansiktet...

Og så er han ikke fullt så populær mer.

DA tok jeg den. Han var den eneste jeg kom på. Men dydig som jeg er, så sjekka jeg diverse portretter for å sjekke helskjegget ;-)

Skrevet

Navnet ble jo outet i et annet innlegg, og det var helt ukjent for meg. Men etter å ha lest bibliografien hans må jeg jo humre over din kommentar ''neppe så nybarbert heller.'' *knegg*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...