GoodTimes Skrevet 17. september 2007 Skrevet 17. september 2007 Nå var du så nysgjerrig at du glemte å si hvor du har sett dette. På tv? Nettavis? Legge ut en link? 0 Siter
Gjest nysgjerrigpettra Skrevet 17. september 2007 Skrevet 17. september 2007 Nå var du så nysgjerrig at du glemte å si hvor du har sett dette. På tv? Nettavis? Legge ut en link? www.vg.no forsiden 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 17. september 2007 Skrevet 17. september 2007 Tar et halvt minutt å finne ut det, da. Aftenposten forteller at han er 32 år, og at han har blitt hengt ut på WIkipedia til bestemte klokkeslett. Google, google, google... Og resultatet var et oppslag på Wikipedia som nå er sperret, og hvor loggen viser at det har blitt sensurert ting i kveld. Han er ikke så populær lenger, og neppe så nybarbert heller. 0 Siter
Gjest nysgjerrigpettra Skrevet 17. september 2007 Skrevet 17. september 2007 Tar et halvt minutt å finne ut det, da. Aftenposten forteller at han er 32 år, og at han har blitt hengt ut på WIkipedia til bestemte klokkeslett. Google, google, google... Og resultatet var et oppslag på Wikipedia som nå er sperret, og hvor loggen viser at det har blitt sensurert ting i kveld. Han er ikke så populær lenger, og neppe så nybarbert heller. Så flink du er *misunnelig* Får ikke til sånt, jeg... (gi meg et hint?) 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 17. september 2007 Skrevet 17. september 2007 Så flink du er *misunnelig* Får ikke til sånt, jeg... (gi meg et hint?) Du fikk et hint i forrige melding, jo: Han er neppe så nybarbert mer. Og da tenker jeg ikke på ansiktet... Og så er han ikke fullt så populær mer. 0 Siter
Gjest nysgjerrigpettra Skrevet 17. september 2007 Skrevet 17. september 2007 Du fikk et hint i forrige melding, jo: Han er neppe så nybarbert mer. Og da tenker jeg ikke på ansiktet... Og så er han ikke fullt så populær mer. DA tok jeg den. Han var den eneste jeg kom på. Men dydig som jeg er, så sjekka jeg diverse portretter for å sjekke helskjegget ;-) 0 Siter
Mista nikket Skrevet 17. september 2007 Skrevet 17. september 2007 Det står på forsiden av dagbladet.no Mads Larsen 0 Siter
morsan Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 Tar et halvt minutt å finne ut det, da. Aftenposten forteller at han er 32 år, og at han har blitt hengt ut på WIkipedia til bestemte klokkeslett. Google, google, google... Og resultatet var et oppslag på Wikipedia som nå er sperret, og hvor loggen viser at det har blitt sensurert ting i kveld. Han er ikke så populær lenger, og neppe så nybarbert heller. Navnet ble jo outet i et annet innlegg, og det var helt ukjent for meg. Men etter å ha lest bibliografien hans må jeg jo humre over din kommentar ''neppe så nybarbert heller.'' *knegg* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.