Gå til innhold

Noen som er tannlegesekretær?

Anbefalte innlegg

Gjest nykarriere?
Skrevet

Er det noen her som er tannlegesekretær eller kjenner noen som er det?

Jeg har jobbet noen år som hjelpepleier og vært i klesbutikk. Nå har jeg lyst å prøve noe nytt.

Ser det begynner kurs på aof nå som varer et år.

Jeg kjenner en tannlege som det kan være mulighet for jobb hos senere.

Er dette en hyggelig jobb tro?

Skrevet

Jeg kjenner ei som stortrives i jobben som tannpleier/sekretær. De spøker og morer seg alltid :)

Gjest nykarriere?
Skrevet

Jeg kjenner ei som stortrives i jobben som tannpleier/sekretær. De spøker og morer seg alltid :)

Takk for svar.

Det kommer sikkert an på hvilken tannlege man jobber for også...

Skrevet

Takk for svar.

Helt klart, men du kjenner han du kan få jobb hos forstod jeg? Og man får det som man gjør det til selv.... :)

Gjest tanntrolll
Skrevet

Takk for svar.

For å være helt ærlig er mange tannleger ganske spesielle. Jeg kjenner mange. De er jo bare mennesekr så klart, men inntrykket mitt er at de er ganske selvhøytidelige, de lærer nok i utdannelsen at de ikke skal la seg pille på nesen. Så om du klarer å overse slikt vil du nok klare deg bra :)

Gjest go for it!
Skrevet

Kan du ikke høre om du får prøve deg litt hos h*n du kjenner for å se om du liker det? Jeg har sett flere annonser etter tannlegesekretærer, der de også tar imot ufaglærte til intervju rett og slett pga underbemanning.

Jeg tror forresten ikke noe på at tannlegesekretærer er snålere enn andre folk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...