Gå til innhold

kul

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet ikke hvor jeg skal putte denne så tar den her jeg:)

en venninde av meg har funnet en kul i ukderlivet, på vargina. den er ikke så stor, har vært der siden mai eller noe.. noen som har hørt om noe lignende? den vokser ikke. hun skal til legen i slutten av uken, men ville bare høre med dere...

Skrevet

Vagina, altså skjeden, er et røret fra livmorhalsen og ut. Du mener kanskje Vulva, som er "hele" kvinnes kjønnsorgan. Men hvor er kulen? Det kan være fettkul, cyste.. er den hard, sår? væsker den? hva er "ikke så stor"? Uansett ville jeg nok sagt ifra til legen.

Skrevet

Vagina, altså skjeden, er et røret fra livmorhalsen og ut. Du mener kanskje Vulva, som er "hele" kvinnes kjønnsorgan. Men hvor er kulen? Det kan være fettkul, cyste.. er den hard, sår? væsker den? hva er "ikke så stor"? Uansett ville jeg nok sagt ifra til legen.

ja va nok ikke noe god forklaring det derre.. ikke inni. forran der det er hår, vet ikke hva d heter der, sikkert d du sa. væsker ikke. er vsnsklig å forklare hvor stor den er, men er sånn at du kjenner den og kan ta på den.. ikke sånn mega svær kul... jeg tenkte fettkul også.. men legen vil nok kunne si det

Skrevet

ja va nok ikke noe god forklaring det derre.. ikke inni. forran der det er hår, vet ikke hva d heter der, sikkert d du sa. væsker ikke. er vsnsklig å forklare hvor stor den er, men er sånn at du kjenner den og kan ta på den.. ikke sånn mega svær kul... jeg tenkte fettkul også.. men legen vil nok kunne si det

Der det er hår ja, hehe :-) Sikkert ikke noe farlig, kan være en ørliten betennelse av et innegrodd hår feks. Jeg ville uansett fått legen til å se på det.

Skrevet

Kanskje en bartholincyste. Ikke uvanlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...