Gå til innhold

Katt alene 2 uker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg var liten gjorde vi det ofte på den måten, vi hadde en katt som var absolutt mest ute, og vant med å være ute også om natten. Det fungerte utmerket.

Ville ikke gjort det på den måten om katten var vant til å være mye inne.

Skrevet

Nei, tenke seg til, det har jeg utrolig nok ikke! Og hvorfor så lite toleranse for det?

Hjelpes!

fordi du har så lite toleranse for hvordan "Kattepine" uttrykker seg.

Gjest Helle dussen
Skrevet

fordi du har så lite toleranse for hvordan "Kattepine" uttrykker seg.

Ja,og hvorfor har jeg det, tror du? Fordi jeg ikke forsto uttrykket "kattepine". Hvis du på død og liv skal vite det er jeg ikke norsk, og henger derfor ikke helt med i norske uttrykk enda..

Forøvrig var mitt andre avsnitt helt saklig og greit, det eneste jeg reagerte på var uttrykket "kattepine", som jeg beklager av heeeele mitt hjerte at jeg ikke forsto.

Hjelpes!

Skrevet

Har nå fått en snill nabo, verandadøren ved siden av min, til å passe den. Katten er vandt til å gå inn og ut hos de, så det blir ikke så veldig uvant for den. Katten kjenner de som bor der godt og er mye sammen med deres katt også. Tror ikke den hadde fått det noe bedre på kattepensjonat, nå får den være hos noen den kjenner godt og den får være ute der den er vandt til å være ute.

Men gud for noen reaksjoner her inne! Er det mulig liksom?

For eksempel, en som svarte at "har man skaffet seg katt for man holde seg hjemme" Skal man holde seg hjemme og ikke kunne dra på ferie i 14 dager så hadde det vel ikke vært så mange som hadde giddet å ha katt eller hva?

Katten vår er en nydelig katt som har en spesiell stamtavle, den får kun mat fra dyrebutikken og ikke noe dårlig supermarked-mat eller sand. Så jeg passer nok veldig godt på den, er bare litt ny i gamet og trenger litt opplæring. Derfor jeg spurte om råd her inne! ;-)

Men nå løste det seg heldigvis pga. min snille nabo som elsker katter! :-)

Så flott! Jeg har nærmest blitt lynsjet her inne selv i slike katte-tråder, og forstår godt at man ikke kan la være å reise bort pga katten. Min katt var det enda litt verre med, han var veldig sær, ville aldri ut, var redd fremmede, kun trygg på oss. Etter 6 år og to barn ble det for mye styr å ikke kunne reise bort mer enn 24 timer i strekk, så jeg la inn et hjertesukk av et innlegg om at han måtte visst avlives. Oi oi for et oppstyr det ble... Jeg er glad i dyr, har hatt mange dyr, jobbet med dyr.. men man må iblant se realitetene i øynene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...