Gjest f0rvirr3tGutt15 Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hei, jeg er en gutt på 15 år som I det siste har følt at det er noe gale med begge øynene mine. Det begynte i sommer da jeg først så en gjennomsiktig grå flekk som beveget seg med øyet...jeg tenkte ikke SÅ mye på det...senere så kom det i tillegg en svart flekk som kommer fram av og til, som ikke beveger seg med øyet... og nå har jeg plutselig begynt å se masse lysende prikker i synet...det er masse millioner prikker liksom, veldig små, ser de best i mørket, på helfargete ting og når jeg har lukkete øyne...jeg er redd for å gå til legen eller si noe til foreldrene mine, så svar fort, please... kanskje jeg oxo bør nevne: synet mitt er perfekt, hverken langsynt eller nærsynt, har alltid vært bedre enn alle andre å se ting på lang avstand. går på disse medisinene: Astma medisin, allergi tabletter, allergi nesespray (har alltid vært allergisk mot husstøv...) sykdommer: har hatt halsbetennelse og vært forskjølet en god stund nå. takk.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/285968-alvorlige-synsforstyrrelser/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.