Gjest hilsen en småbarnsmamma Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 Pleier du ha en søppelpose i bilen, og i tilfelle hvor? Lurer på om det finns en smart ide. Et spørsmål til: Er din bil slik som flyter av rot inni, eller har du den stort sett ryddig og tom? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 Vi har gjerne en liten søppelpose liggende under ene forsetet, i hvertfall i ferien eller når vi er på lengre turer. Noe genialt system har vi ikke. 0 Siter
Gjest litt fanatisk der blitt ja Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 Vi har ikke poser. Har vurdert å kjøpe sånn liten søppelkasse til bilen men foreløbig havner alt av papir etc. i veska til mor I den forrige bilen min, som var gammel og fæl, fløt det gjerne rett etter at den var ryddet. Bilen jeg har nå er strøken til enhver tid. Den blir vasket utvendig og innvendig en gang i uka. Da bruker jeg også cocpitshine, vasker matter gullene rene og sprayer dem helt svarte igjen osv. Har til og med to små puter i baksetet med bilmerket på. Ja, det ER moro med nyere og penere bil *ler* 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 Vi har en liten søppelbøtte sånn ca midt mellom frem- og baksetene. Disse man frå kjøpt på BilXtra og Biltema passer akkurat i en fordypning på Focusen og står støtt som fjell. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 Bilen vår er stort sett ryddig og tom, men et og annet sjokoladepapir kan fort snike seg ned på gulvet iblant ;-) Når vi skal kjøre langt har vi med en plastpose til søppel. Så kaster vi den når vi kommer fram. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 Vi har ikke poser. Har vurdert å kjøpe sånn liten søppelkasse til bilen men foreløbig havner alt av papir etc. i veska til mor I den forrige bilen min, som var gammel og fæl, fløt det gjerne rett etter at den var ryddet. Bilen jeg har nå er strøken til enhver tid. Den blir vasket utvendig og innvendig en gang i uka. Da bruker jeg også cocpitshine, vasker matter gullene rene og sprayer dem helt svarte igjen osv. Har til og med to små puter i baksetet med bilmerket på. Ja, det ER moro med nyere og penere bil *ler* Oi, kan du komme å vaske bilen min og..? Er vel noen måneder siden den ble vasket inni.. *urk* 0 Siter
Mista nikket Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 Jeg har vel mer eller mindre en søppelbil:-) Masse på gulvet og i sidelommene. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 Bilen min ser ut som et takras innvendig... (( 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 Oi, kan du komme å vaske bilen min og..? Er vel noen måneder siden den ble vasket inni.. *urk* Vasket inni?! *Ser ut som et spørsmålstegn* Jeg fikk min bil i mars i år og har vasket den utvendig en gang, men innvendig...? ;o) 0 Siter
Søssa Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 Bruker en bærepose hvor jeg henger den ene hanken rundt gearstanga. 0 Siter
Nellie Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Vi har ikke poser. Har vurdert å kjøpe sånn liten søppelkasse til bilen men foreløbig havner alt av papir etc. i veska til mor I den forrige bilen min, som var gammel og fæl, fløt det gjerne rett etter at den var ryddet. Bilen jeg har nå er strøken til enhver tid. Den blir vasket utvendig og innvendig en gang i uka. Da bruker jeg også cocpitshine, vasker matter gullene rene og sprayer dem helt svarte igjen osv. Har til og med to små puter i baksetet med bilmerket på. Ja, det ER moro med nyere og penere bil *ler* Hehe, kjenner meg igjen der ja. Kjøpte også nylig ny bil, og er ivrig både med vask og cockpit shine. Det er en herlig følelse å sette seg inn i en ren og ryddig bil hver dag, så jeg har som mål og fortsette med rydding og vasking. Jeg leter også etter en liten patent for søppel da, men er samtidig redd det blir en sovepute, og at jeg da ikke gidder tømme den hver dag. 0 Siter
morsan Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 vi har kjøpt en smal, liten, svart søppelbøtte på Jernia som akkurat får plass i døra (sånn 'høl' der til å putte kartbok etc i), så slapp vi å skru den fast. Greit å ha et sted som alltid er tilgjengelig for å kaste fra seg ting. 0 Siter
morsan Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Bruker en bærepose hvor jeg henger den ene hanken rundt gearstanga. Det var like før jeg trodde at du kom til å avslutte setningen med at du hang hanken rundt choke'en! *him'len er blåååå, choken er pååååå* 0 Siter
morsan Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Oi, kan du komme å vaske bilen min og..? Er vel noen måneder siden den ble vasket inni.. *urk* Det finnes masse steder i Oslo som vasker bilen inn- og utvendig for en nokså rimelig penge. Aftenposten har til tider hatt slike oversikter, og jeg mener å huske at det var et sted i Gamlebyen som kom billigst ut av dette! :-) Mne har ikke prøvd det selv, da. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Det finnes masse steder i Oslo som vasker bilen inn- og utvendig for en nokså rimelig penge. Aftenposten har til tider hatt slike oversikter, og jeg mener å huske at det var et sted i Gamlebyen som kom billigst ut av dette! :-) Mne har ikke prøvd det selv, da. Joda, har prøvd disse - men det er det å få tid! Tar bare en halvtime - men når har jeg en halvtime for meg selv, liksom? 0 Siter
morsan Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Joda, har prøvd disse - men det er det å få tid! Tar bare en halvtime - men når har jeg en halvtime for meg selv, liksom? ...og når har man den halvtimen mens man tilfeldigvis er i Gamlebyen...;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 ...og når har man den halvtimen mens man tilfeldigvis er i Gamlebyen...;-) De finnes forøvrig over hele byen - blant annet er det en på Briskeby! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Vi har med søpplepose når vi drar på langtur. Bruker da en vanlig plastpose som vi som regel har i fremsetet. Bilen er stort sett tom ja, bortsett fra barnesetene 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.