Gjest Zorwald Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hei! I sommer(juni) så klarte jeg å bekke på scooter. Klarte meg veldig bra med bare noen skrubbsår og et stign i hånden(plukket ut en stein) pluss et lite brudd i høyre håndledd. Problemet var at jeg ikke la merke til bruddet før omtrent 1 mnd senere når jeg ble sendt på røntgen(var da smertene og ubehaget begynte å komme). På sykehuset bandasjerte de håndeleddet mitt og sa jeg måtte bruke det i 2 uker, så ta det av og vente ytterlige 2 uker før jeg begynte å bruke hånden i forbindelse med trening. Eneste problemet nå i ettertid er at jeg fremdeles har samme ubehag i håndeleddet som da jeg var inne på røntgen/hadde brudd. Det er smerter når jeg bare vrir det noen centimeter i ulike retninger og når jeg prøver å "strekke ut det". Jeg trener 4 dager i uken(styrkeløft) der jeg kjenner det kraftig i benkpress men bare litt i andre øvelser. Har i tillegg jobb innenfor data så blir mye stillesittende arbeid med belastning på håndleddene. Rareste er at jeg ikke kjenner noe spesielt når jeg jobber uten er bare når jeg får press i hånden(eks uttøying eller når jeg løfter noe) eller vrir det litt mot sidene/oppover osv. Regner jeg må oppsøke lege, men kan det muligens være en betennelse som sitter i etter ulykken? Kan det ha blitt noen komplikasjoner i forhold til når hånden skulle lege sammen at det har blitt skeivt? Skjønner ikke hvorfor det skulle lege skeivt fordi bruddet satt helt i ytterkant av hånden/beinet. Om det er en betennelse.. hva kan jeg gjøre da? har ikke lyst å slutte å trene uten vil fortsette med det.. Kan det hjelpe å trene lett for så kjøle det ned etter trening? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/286028-h%C3%A5ndledd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.