musikeren Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 Det er jo faen meg helt latterlig å høre på fyren. Jeg skal vedde på at han har stått hundrevis av timer for å øve inn alt som er av kommentatorfloskler. Og ikke nok med det, han har brukt opptakskassetter også for å få lagt inn helt riktig tonefall. Så tar vi stemmen OOOOOPP! For nå er det MÅÅÅÅÅL! Og det er John-Arne RiisEEEEE! Det er jo faen meg helt ulidelig å høre på! Jeg slår av tvn tvert når han kommenterer. Uansett. Ikke nok med at fyren ser ut som ei pære, virker som han er pære tett også. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 Han har alltid minnet meg om et villsvin. Og ja, han er en håpløs kommentator. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Enda en god grunn til å være døv! *fornøyd* 0 Siter
musikeren Skrevet 20. september 2007 Forfatter Skrevet 20. september 2007 Enda en god grunn til å være døv! *fornøyd* Jo, men det finnes jo gode kommentatorer også da. Arne Scheie, for eksempel. Ingen slår Arne:-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 20. september 2007 Skrevet 20. september 2007 Jo, men det finnes jo gode kommentatorer også da. Arne Scheie, for eksempel. Ingen slår Arne:-) Jeg bør sikkert bare være glad jeg ikke vet hva jeg går glipp av 0 Siter
musikeren Skrevet 20. september 2007 Forfatter Skrevet 20. september 2007 Jeg bør sikkert bare være glad jeg ikke vet hva jeg går glipp av Aner jeg en sportsignorant?;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. september 2007 Skrevet 21. september 2007 Aner jeg en sportsignorant?;-) Hehe, til en viss grad kanskje.. Blir jo sånn når jeg må sloss om fjernkontrollen i disse fotballtider *sukk* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.