Gå til innhold

merkelige klær!

Anbefalte innlegg

Skrevet

JA!!! Løp og kjøp!!!

Herremin...

ja ikke sant :) Synes jeg så meg selv gå med det skjerfet ja ;)

Skrevet

ja ikke sant :) Synes jeg så meg selv gå med det skjerfet ja ;)

Eller Mikke Mus-hatten på neste bilde.. Ærlig talt - hva er vitsen!? Tror disse klesdesignerne er dopa på egen selvopptatthet når de holder på. Bakkekontakt har de i alle fall ikke.

Skrevet

Eller Mikke Mus-hatten på neste bilde.. Ærlig talt - hva er vitsen!? Tror disse klesdesignerne er dopa på egen selvopptatthet når de holder på. Bakkekontakt har de i alle fall ikke.

Men det synes jeg stort sett om de motekongenes antrekk. Masse rart bestandig :) De eneste som drister seg til å bruke antrekkene er vel skuespillere og sånt som vil ha oppmerksomhet. Om det blir positivt for dem, nja det vet jeg nå ikke ;)

Gjest Fenrisulven
Skrevet

"I høst skal du fly. Den nederlandske duoen Viktor & Rolf har lagt seg på en voluminøs og folkloristisk flaggermustrend. Legg merke til de dekorerte treskoene."

Jammen bra de ba meg legge merke til treskoene, ble litt satt ut av det flyvestativet som modellen kom svevende inn med... Kjære vene dette bør skremme en vær ungpike vekk fra drømmen om å bli modell.

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Jeg går for flaggermuskjolen! hehe...

Må være gøy å være designer. Ta den helt ut, liksom :D

Skrevet

"I høst skal du fly. Den nederlandske duoen Viktor & Rolf har lagt seg på en voluminøs og folkloristisk flaggermustrend. Legg merke til de dekorerte treskoene."

Jammen bra de ba meg legge merke til treskoene, ble litt satt ut av det flyvestativet som modellen kom svevende inn med... Kjære vene dette bør skremme en vær ungpike vekk fra drømmen om å bli modell.

Ja! Jeg hadde vært flau over å ha noe slikt på meg!

Skrevet

Jeg går for flaggermuskjolen! hehe...

Må være gøy å være designer. Ta den helt ut, liksom :D

Jojo, men ikke forvente salg når det blir såå urealistisk vel :)

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Jojo, men ikke forvente salg når det blir såå urealistisk vel :)

Det er ikke denne type klær de selger mest av for å si det sånn. Disse ekstremklærne er med for å vise en statement. Bare se på sminke og hår på enkelte show! Hadde alle moteshowene vist helt enkle "kjedelige" klær hadde det jo ikke vært noe spennende å gå på show etter show. Det må være litt dramatikk! :o)

I et program jeg så om haute couture sa de at de som ønsket å kjøpe klærne fra et show, får komme med ønsker om hvordan de vil ha dem. F.eks ta av ermene, høyere liv etc. Så klærne kan tilpasses alt etter kundens ønsker. Man kjøper altså ikke hele stilen som blir vist på showene, men f.eks et skjørt eller en bluse.

Gjest Sandra salamander
Skrevet

Men den Chanel-jakka var utrolig fin! Den skulle jeg gjerne hatt, så kunne jeg bare klippet fjærene av brillene.

Skrevet

Dette var vel ærlig talt noe av det styggeste jeg noensinne har sett!!

Skrevet

Dette var vel ærlig talt noe av det styggeste jeg noensinne har sett!!

flott at jeg ikke er alene om å synes det :)

Skrevet

De naglesandalene er nok en højdare på bussen i rushtiden! Man får nok stå ganske i fred for trengselen da :-)

Men utover det, fyttikatta, glad jeg ikke er moteløve!

Skrevet

De naglesandalene er nok en højdare på bussen i rushtiden! Man får nok stå ganske i fred for trengselen da :-)

Men utover det, fyttikatta, glad jeg ikke er moteløve!

Morsomt! Synes jeg ser deg for meg, på bussen med de skoene på. Rene våpenet jo :)

Skrevet

jeg la merke til en hel del annet jeg aldri kunne hatt, før skoene.... Mikke mus-ører på hodet og opphengt i en frakk? He he :o)

Skrevet

jeg la merke til en hel del annet jeg aldri kunne hatt, før skoene.... Mikke mus-ører på hodet og opphengt i en frakk? He he :o)

Haha. ja det er kriminelt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...