Gå til innhold

Fiskekaker i brun saus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 110
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

16

• morsan

13

• Lillemus

9

• kaffepiken

6

Mest aktive i denne tråden

Nei - denne tråden viser at det er sterkt overvurdert!

He he,

Men kanskje hele tråden er overvurdert? Hvis jeg har telt riktig, var 26 av de siste 100 innleggene i denne tråden!! ;-)

Jammen flott at dol'erne finner noe viktig å engasjere seg i!! *knegg*

Noen blir litt sånn hekta på at dersom det ikke er X til middagen, så er det ikke ordentlig middag! Og svigermoren din har det kanskje slik med brun saus...

Har hørt om dem som har det slik m poteter, og som til og med har servert kokte poteter til pannekaker!! *ha ha*

I min familie har man det litt slik med tyttebærsyltetøy - det skal (nesten) alltid på bordet, mens hos svigers har jeg vel aldri sett det.

''Har hørt om dem som har det slik m poteter, og som til og med har servert kokte poteter til pannekaker!! *ha ha*''

Åja, hjemme hos mine foreldre vanker det poteter til alt. Serverte en rett med ris en gang, og det første spørsmålet var selvsagt "hvor er poteten??"

I barndommen føltes det faktisk helt naturlig å spise spaghetti med potetet.. ;-)

Fiskekaker i brun saus høres fælt ut, jeg vet hvordan fiskekaker smaker og jeg vet hvordan brun saus smaker, de to sammen? NEI! hi hi

Mamma har servert fiskekaker i alle år men aldri med brun saus, og takk gud for det.

Det er faktisk første gang jeg hører om fiskekaker i brun saus nå......

Fiskekaker i brun saus høres fælt ut, jeg vet hvordan fiskekaker smaker og jeg vet hvordan brun saus smaker, de to sammen? NEI! hi hi

Mamma har servert fiskekaker i alle år men aldri med brun saus, og takk gud for det.

Det er faktisk første gang jeg hører om fiskekaker i brun saus nå......

You are my friend :-)

''Har hørt om dem som har det slik m poteter, og som til og med har servert kokte poteter til pannekaker!! *ha ha*''

Åja, hjemme hos mine foreldre vanker det poteter til alt. Serverte en rett med ris en gang, og det første spørsmålet var selvsagt "hvor er poteten??"

I barndommen føltes det faktisk helt naturlig å spise spaghetti med potetet.. ;-)

Dine foreldre var jammen enda mer ekstreme enn svigermor :-)

Hun kan forresten bruke ris som grønnsak - det synes jeg er litt rart.

Altså f.eks. kjøttkaker brun saus og poteter (det er OK), vanlige grønnsaker (ertestuing/kokte gulrøtter/broccoli) og så ris!!!

Annonse

Gjest Trondhjems for galninger

Kjøttboller i paprikasaus. Nam! Det er den eneste retten jeg bare _må_ ha potetstappe fra pose til... Egentlig er den stappen gurba, men akkurat til Maxboller så hører det til.

Jeg sto faktisk i butikken og kikket igjennom alle disse "Trondhjems" raritetene i dag.

Og jeg stusset over disse snodige bollene i paprikasaus, og tenkte de folka oppi der kan ikke være helt gode he he ;)

Har dristet meg til å prøve Sodd og kjøtt og flesk eller hva det heter og det falt ikke i smak for å si det pent, fyttirakker'n ...

LOL!!

He he,

Men kanskje hele tråden er overvurdert? Hvis jeg har telt riktig, var 26 av de siste 100 innleggene i denne tråden!! ;-)

Jammen flott at dol'erne finner noe viktig å engasjere seg i!! *knegg*

Virkelig god følelse det derre, og slenge ut et tema som virkelig engasjerer ja :-D

*knegger sammen med deg*

Hehe, husker faren til en nabovenninne (fra sørlandet, for øvrig) som ikke syntes det var skikkelig middag med mindre det var også poteter ved siden av spaghettien :-)

Dine foreldre var jammen enda mer ekstreme enn svigermor :-)

Hun kan forresten bruke ris som grønnsak - det synes jeg er litt rart.

Altså f.eks. kjøttkaker brun saus og poteter (det er OK), vanlige grønnsaker (ertestuing/kokte gulrøtter/broccoli) og så ris!!!

Kanskje hun tenker at alt som hører til planteriket, er grønnsaker...? :-)

Hehe, husker faren til en nabovenninne (fra sørlandet, for øvrig) som ikke syntes det var skikkelig middag med mindre det var også poteter ved siden av spaghettien :-)

Hehe, trodde nesten de var alene om dette. Men de spiser ikke poteter til risgrøt altså. Der går heldigvis grensa :-)

Jeg sto faktisk i butikken og kikket igjennom alle disse "Trondhjems" raritetene i dag.

Og jeg stusset over disse snodige bollene i paprikasaus, og tenkte de folka oppi der kan ikke være helt gode he he ;)

Har dristet meg til å prøve Sodd og kjøtt og flesk eller hva det heter og det falt ikke i smak for å si det pent, fyttirakker'n ...

Det som selges på boks og kalles Trondheim sodd kan du bare glemme - det har ingen verdens ting med sodd å gjøre og jeg forstår ikke at de får lov til å kalle det sodd!

Kjøtt, erter og flesk har jeg ikke prøvd, har ikke tenkt det heller for den sammenblandingen på boks høres ikke noe særlig ut... Men Maxbollene er knallgode! :o)

Annonse

Ikke Maxiboller, men Maxboller. Det er knallgodt! :o) Som regel spiser jeg alt for mye og blir nesten oppkastsyk fordi jeg er så mett... Men det er lenge siden sist jeg har spist det nå da.

Jeg husker du skreiv på dol den dagen du hadde fått separasjonspapirene i posten, tror jeg det var. Da gikk du hjem og feira med en haug Maxboller, potetmos og hvitvin. :)

Ikke Maxiboller, men Maxboller. Det er knallgodt! :o) Som regel spiser jeg alt for mye og blir nesten oppkastsyk fordi jeg er så mett... Men det er lenge siden sist jeg har spist det nå da.

Der fant jeg sannelig tråden også! Utolig hva man får ut av et dol-søk på MAXBOLLER! *s*

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=1788710

Der fant jeg sannelig tråden også! Utolig hva man får ut av et dol-søk på MAXBOLLER! *s*

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=1788710

Jeg har faktisk aldri smakt på maxboller, men det skyldes kanskje at jeg ikke er så voldsomt glad i paprikasaus...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...