Gå til innhold

Hvilke filmer bør jeg se?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært lite på kino de siste årene og generelt fulgt lite med (i motsetning til tidligere) - hvilke filmer fra de siste fem-seks årene synes du jeg ikke bør gå glipp av? Ønsker å bli litt mer selektiv i film-valget mitt, i stedet for å se en halvdårlig film som jeg dessuten har sett før, vil jeg heller kjøpe/låne gode filmer.

Tips mottas med takk :).

Skrevet

Syriana.

Last king of Scotland.

The constant gardener.

Pans labyrinth.

Det var de jeg kom på nå. :)

Skrevet

Syriana.

Last king of Scotland.

The constant gardener.

Pans labyrinth.

Det var de jeg kom på nå. :)

Takk - skal sjekke dem ut :)

Gjest min liste
Skrevet

Babel

Bourne-filmene (nr. 3 går på kino nå)

Brokeback Mountain

Death Proof

Die Hard 4.0

The Departed

Notes on a scandal

Zodiac

Eternal sunshine in a spotless mind

Skrevet

Babel

Gymnaslærer Pedersen

A beautiful mind

En norsk film med Aksel Henie om en som bor på en gård. Filmen har et veldig enkelt navn - lurer på om det var "Johnny Olsen"? Veldig bra film!!!!

Kommer ikke på flere nå.

Skrevet

Babel

Gymnaslærer Pedersen

A beautiful mind

En norsk film med Aksel Henie om en som bor på en gård. Filmen har et veldig enkelt navn - lurer på om det var "Johnny Olsen"? Veldig bra film!!!!

Kommer ikke på flere nå.

Det er notert - takk!

Skrevet

Babel

Bourne-filmene (nr. 3 går på kino nå)

Brokeback Mountain

Death Proof

Die Hard 4.0

The Departed

Notes on a scandal

Zodiac

Eternal sunshine in a spotless mind

Takk :)

Skrevet

Jeg så Love Actually for annen gang for noen dgaer siden på TV, og den er bare kjempefin, da! :-)

Litt artig at jeg kort tid etter så en eldre film, "Fornuft og følelser", og at Emma Thompson og Alan Rickman spilte i begge filmene!! :-D Jeg anbefaler også sistnevnte film på det varmeste - hvis du ikke allerede har sett den.

Og hvis vi nsakker om filmer som går på kino nå, vil jeg slå et slag for Hairspray. Jeg satt og nesten gynget i stolen og gliste meg gjennom store deler av filmen. :-)

Skrevet

Babel

Gymnaslærer Pedersen

A beautiful mind

Kommer ikke på flere nå.

Nesten - den heter "Jonny Vang". Bra film, ja!

Skrevet

Jeg så Love Actually for annen gang for noen dgaer siden på TV, og den er bare kjempefin, da! :-)

Litt artig at jeg kort tid etter så en eldre film, "Fornuft og følelser", og at Emma Thompson og Alan Rickman spilte i begge filmene!! :-D Jeg anbefaler også sistnevnte film på det varmeste - hvis du ikke allerede har sett den.

Og hvis vi nsakker om filmer som går på kino nå, vil jeg slå et slag for Hairspray. Jeg satt og nesten gynget i stolen og gliste meg gjennom store deler av filmen. :-)

Fornuft og følelser har jeg sett flere ganger etterhvert, men har notert meg de to øvrige. Takk :-)

Skrevet

Er dårlig på titler, men Den fabelaktige Amélie er flott. Om du ikke allerede har sett den, da. :o)

Skrevet

Babel

Gymnaslærer Pedersen

A beautiful mind

Kommer ikke på flere nå.

Huff, Babel var jo nesten bare kjedelig.. en ferdig tygget fortelling uten noe mer.. Litt spennende såklart, men ikke med noe mer mening.. om jeg ikke sovnet da, og glipp av noe vesentlig ;-)

Skrevet

Er dårlig på titler, men Den fabelaktige Amélie er flott. Om du ikke allerede har sett den, da. :o)

Ja den er fin - den har jeg altså sett.

Takker likevel :-)

Skrevet

Huff, Babel var jo nesten bare kjedelig.. en ferdig tygget fortelling uten noe mer.. Litt spennende såklart, men ikke med noe mer mening.. om jeg ikke sovnet da, og glipp av noe vesentlig ;-)

Nei - alvorlig talt! Det var jo virkelig en film med dybde og mening!!!!

Synes jeg i hvert fall!

Skrevet

Nesten - den heter "Jonny Vang". Bra film, ja!

Jonny Vang var det ja! Vi likte den veldig godt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...