Gjest Elextra Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Har vært lite på kino de siste årene og generelt fulgt lite med (i motsetning til tidligere) - hvilke filmer fra de siste fem-seks årene synes du jeg ikke bør gå glipp av? Ønsker å bli litt mer selektiv i film-valget mitt, i stedet for å se en halvdårlig film som jeg dessuten har sett før, vil jeg heller kjøpe/låne gode filmer. Tips mottas med takk . 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Syriana. Last king of Scotland. The constant gardener. Pans labyrinth. Det var de jeg kom på nå. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Syriana. Last king of Scotland. The constant gardener. Pans labyrinth. Det var de jeg kom på nå. Takk - skal sjekke dem ut 0 Siter
Gjest min liste Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Babel Bourne-filmene (nr. 3 går på kino nå) Brokeback Mountain Death Proof Die Hard 4.0 The Departed Notes on a scandal Zodiac Eternal sunshine in a spotless mind 0 Siter
Gjest prust Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Babel Gymnaslærer Pedersen A beautiful mind En norsk film med Aksel Henie om en som bor på en gård. Filmen har et veldig enkelt navn - lurer på om det var "Johnny Olsen"? Veldig bra film!!!! Kommer ikke på flere nå. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Babel Gymnaslærer Pedersen A beautiful mind En norsk film med Aksel Henie om en som bor på en gård. Filmen har et veldig enkelt navn - lurer på om det var "Johnny Olsen"? Veldig bra film!!!! Kommer ikke på flere nå. Det er notert - takk! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Babel Bourne-filmene (nr. 3 går på kino nå) Brokeback Mountain Death Proof Die Hard 4.0 The Departed Notes on a scandal Zodiac Eternal sunshine in a spotless mind Takk 0 Siter
morsan Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Jeg så Love Actually for annen gang for noen dgaer siden på TV, og den er bare kjempefin, da! :-) Litt artig at jeg kort tid etter så en eldre film, "Fornuft og følelser", og at Emma Thompson og Alan Rickman spilte i begge filmene!! :-D Jeg anbefaler også sistnevnte film på det varmeste - hvis du ikke allerede har sett den. Og hvis vi nsakker om filmer som går på kino nå, vil jeg slå et slag for Hairspray. Jeg satt og nesten gynget i stolen og gliste meg gjennom store deler av filmen. :-) 0 Siter
Gyda Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Babel Gymnaslærer Pedersen A beautiful mind En norsk film med Aksel Henie om en som bor på en gård. Filmen har et veldig enkelt navn - lurer på om det var "Johnny Olsen"? Veldig bra film!!!! Kommer ikke på flere nå. Nesten - den heter "Jonny Vang". Bra film, ja! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Jeg så Love Actually for annen gang for noen dgaer siden på TV, og den er bare kjempefin, da! :-) Litt artig at jeg kort tid etter så en eldre film, "Fornuft og følelser", og at Emma Thompson og Alan Rickman spilte i begge filmene!! :-D Jeg anbefaler også sistnevnte film på det varmeste - hvis du ikke allerede har sett den. Og hvis vi nsakker om filmer som går på kino nå, vil jeg slå et slag for Hairspray. Jeg satt og nesten gynget i stolen og gliste meg gjennom store deler av filmen. :-) Fornuft og følelser har jeg sett flere ganger etterhvert, men har notert meg de to øvrige. Takk :-) 0 Siter
Gjest GeeksR'Us Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Etpar jeg kan anbefale, de er ikke så veldig gamle ... Borat Hostel Hot Fuzz The departed The prestige Disturbia Ellers kan du alltids sjekke http://www.imdb.com/chart/top 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Etpar jeg kan anbefale, de er ikke så veldig gamle ... Borat Hostel Hot Fuzz The departed The prestige Disturbia Ellers kan du alltids sjekke http://www.imdb.com/chart/top Takk :-) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Er dårlig på titler, men Den fabelaktige Amélie er flott. Om du ikke allerede har sett den, da. ) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Babel Gymnaslærer Pedersen A beautiful mind En norsk film med Aksel Henie om en som bor på en gård. Filmen har et veldig enkelt navn - lurer på om det var "Johnny Olsen"? Veldig bra film!!!! Kommer ikke på flere nå. Huff, Babel var jo nesten bare kjedelig.. en ferdig tygget fortelling uten noe mer.. Litt spennende såklart, men ikke med noe mer mening.. om jeg ikke sovnet da, og glipp av noe vesentlig ;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Er dårlig på titler, men Den fabelaktige Amélie er flott. Om du ikke allerede har sett den, da. ) Ja den er fin - den har jeg altså sett. Takker likevel :-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Huff, Babel var jo nesten bare kjedelig.. en ferdig tygget fortelling uten noe mer.. Litt spennende såklart, men ikke med noe mer mening.. om jeg ikke sovnet da, og glipp av noe vesentlig ;-) Nei - alvorlig talt! Det var jo virkelig en film med dybde og mening!!!! Synes jeg i hvert fall! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Nesten - den heter "Jonny Vang". Bra film, ja! Jonny Vang var det ja! Vi likte den veldig godt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.