Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann

Jeg har i det siste gått med en del murringer i magen, vært en del svimmel og sliten i kroppen. Også plaget med en del kvalme om kvelden og morgenen. Jeg går på p-piller men begynte på en annen medisin som kunne svekke effekten av p-piller. Gikk på den i tre uker før jeg stoppa. Jeg var sikker på at siden jeg tok den laveste dosen så ville det ikke ha noe effekt på p-pillene. Jeg tok den siste p-pilla på brettet fredag (5 dager siden). Jeg pleier å få mensen nøyaktig på samme dag og tidspunkt. Men ikke denne gang. Har hatt noen småblødninger som kommer når jeg går på do. Ellers ingen ting. Kan jeg være gravid? Jeg skal ta en test, men vil bare høre med andre om mine mistanker er riktig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/286093-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...