Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mammuten døde ut for over 4000 år siden, så jeg tviler på at noen butikker har dem ennå :-)

Skrevet

Det er i mars, men det er ikke hvert år, annethvert eller tredjehvert?

Skrevet

Mammuten døde ut for over 4000 år siden, så jeg tviler på at noen butikker har dem ennå :-)

Vittigpetter smart! ;-)

Skrevet

Det er i mars, men det er ikke hvert år, annethvert eller tredjehvert?

Det stemmer at det var to år mellom mammutsalgene tidligere. Men det ble endret for få år siden til å bli hvert år. Det er bare å glede seg over akkurat det! :-)

Skrevet

Det stemmer at det var to år mellom mammutsalgene tidligere. Men det ble endret for få år siden til å bli hvert år. Det er bare å glede seg over akkurat det! :-)

Ah! Så herlig! Mammutsalg er gøy!

Skrevet

Vittigpetter smart! ;-)

Dere bør være takknemlige. En god latter forlenger livet, og jeg skal vedde på at alle dere nå blir minst 5 minutt eldre enn dere ville blitt.

Skrevet

Dere bør være takknemlige. En god latter forlenger livet, og jeg skal vedde på at alle dere nå blir minst 5 minutt eldre enn dere ville blitt.

jeg har ikke bare blitt 5 minutter eldre, men drøyt FIRE TIMER siden sist!! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...