petter smart Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Mammuten døde ut for over 4000 år siden, så jeg tviler på at noen butikker har dem ennå :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Det er i mars, men det er ikke hvert år, annethvert eller tredjehvert? 0 Siter
citoyen Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Søkte på mammutsalg på google: http://www.bokhandlerforeningen.no/Markedsaktiviteter_og_bokpriser/Mammutsalg 0 Siter
morsan Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Mammuten døde ut for over 4000 år siden, så jeg tviler på at noen butikker har dem ennå :-) Vittigpetter smart! ;-) 0 Siter
Gyda Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Det er i mars, men det er ikke hvert år, annethvert eller tredjehvert? Det stemmer at det var to år mellom mammutsalgene tidligere. Men det ble endret for få år siden til å bli hvert år. Det er bare å glede seg over akkurat det! :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Det stemmer at det var to år mellom mammutsalgene tidligere. Men det ble endret for få år siden til å bli hvert år. Det er bare å glede seg over akkurat det! :-) Ah! Så herlig! Mammutsalg er gøy! 0 Siter
petter smart Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Vittigpetter smart! ;-) Dere bør være takknemlige. En god latter forlenger livet, og jeg skal vedde på at alle dere nå blir minst 5 minutt eldre enn dere ville blitt. 0 Siter
morsan Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Dere bør være takknemlige. En god latter forlenger livet, og jeg skal vedde på at alle dere nå blir minst 5 minutt eldre enn dere ville blitt. jeg har ikke bare blitt 5 minutter eldre, men drøyt FIRE TIMER siden sist!! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.