Gå til innhold

Wartner

Gjest George Best

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ok, du ville ikke gjort det. Men det var egentlig ikke det jeg lurte på. Jeg lurte på hva som KAN skje om jeg gjør det?

Jeg vet ikke hva som kan skje, men les på pakningsvedlegget. Jeg har selv en sånn pakke mot fotvorter stående og den er kun beregnet på fotvorter i alle fall, skal ikke engang brukes på vorter på hendene.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/286107-wartner/#findComment-2297060
Del på andre sider

Ok, du ville ikke gjort det. Men det var egentlig ikke det jeg lurte på. Jeg lurte på hva som KAN skje om jeg gjør det?

Hva som skjer kan du vel tenke deg selv??

Dingsen din detter nok ikke av.! Men jeg vil tro det er en stor risiko for at du

påfører deg selv sår som kan bli svært smertefulle på et såpass

følsomt sted.

Dette middelet er laget for å etse bort vortevev på steder hvor huden ofte er tykk og

tykk og ganske ufølsom. Så behandlingen blir nok litt for brutal å

bruke på penis.

Hvis det er kjønnsvorter du har, så tror jeg det finnes et eller annet middel

som skal smøres på slik at vortene tørker inn.

Men det er mulig du må ha resept hos legen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/286107-wartner/#findComment-2297082
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...