Gå til innhold

Når man sees alt for sjeldent..

Anbefalte innlegg

Når man ser kjæresten sin bare 7 kvelder i løpet av en 28-dagersperiode så er de 7 kveldene utrolig verdifulle... Så derfor er jeg litt sur i kveld fordi jeg må stille opp på noe annet. :o(

Å dumpe ham og finne en annen jeg kan se mye oftere er intet alternativ, jeg elsker ham alt for høyt til det, men sånn er det når man har funnet seg en turnus-arbeider. *Sukk*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/286108-n%C3%A5r-man-sees-alt-for-sjeldent/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler med deg :(

Får se han ti dager i ett om en stund og jeg skulle ønske jeg ikke hadde noen andre forpliktelser den tiden. Men kan ikke kutte ut alt annet heller :/

Jeg kunne jo selvfølgelig droppet Snuppas barne-bursdag, men det føles litt hjerterått å overlate pappan til 17 7-årige jenter og en gutt også... ;o)

huffa, det var kjedelig :( du får kose deg ekstra mye med han neste gang dere får en kveld sammen :) selv skal jeg sitte å glo aleine til kl 21 i kveld.. så jeg baker boller for å få tiden til å gå :)

Vurderer sterkt å dra utover etter jobb i morra kveld, selv om det bare blir for et par timer, så legge seg og så dra rett på jobb igjen på fredag. Men jeg skal være hos ham hele helgen da! :o) *Gleder seg*

Annonse

Vurderer sterkt å dra utover etter jobb i morra kveld, selv om det bare blir for et par timer, så legge seg og så dra rett på jobb igjen på fredag. Men jeg skal være hos ham hele helgen da! :o) *Gleder seg*

dere får kose dere skikkelig i helgen da! ikke lage noen planer med andre og bare tenke på dere selv :) blir nok bra det

7 kvelder pr 28 dager var lite, hva jobber han med? Skjønner godt du vil ta vare på disse 7 dagene da.

Han er borte 2 uker, hjemme 2 uker. Vi bor en drøy halvtime med bil fra hverandre og jeg har i tillegg to småskolebarn som jeg ikke vil drasse frem og tilbake når de skal på skolen dagen etter. Og han er særdeles lite glad i å være i byen, så da blir det sånn da.

Men vi håper jo veldig at det blir vår tur til å dele alle dagene etterhvert da. :o)

dere får kose dere skikkelig i helgen da! ikke lage noen planer med andre og bare tenke på dere selv :) blir nok bra det

Det skal vi! Den eneste planen vi har (tror jeg!) er at hesten må luftes, men det gjør vi sammen og det er sååå koselig! :o)

Han er borte 2 uker, hjemme 2 uker. Vi bor en drøy halvtime med bil fra hverandre og jeg har i tillegg to småskolebarn som jeg ikke vil drasse frem og tilbake når de skal på skolen dagen etter. Og han er særdeles lite glad i å være i byen, så da blir det sånn da.

Men vi håper jo veldig at det blir vår tur til å dele alle dagene etterhvert da. :o)

Ja, den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. Høres litt spennende ut også da, dere får jo aldri tid til å bli lei av hverandre heller. Av og til blir jeg litt lei av min samboer, og har da et ønske om å være litt alene, få litt pusterom. Drar han bort noen dager, kommer savnet kanske snart. Da er det godt å få han hjem igjen.

Ja, den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. Høres litt spennende ut også da, dere får jo aldri tid til å bli lei av hverandre heller. Av og til blir jeg litt lei av min samboer, og har da et ønske om å være litt alene, få litt pusterom. Drar han bort noen dager, kommer savnet kanske snart. Da er det godt å få han hjem igjen.

Joda, det er sant det. :o) Vi har snakket om det også, at det at vi sees såpass sjeldent forhåpentligvis fører til at vi ikke går lei av hverandre, men er forelsket riktig, riktig lenge! :o) Og det holder stikk så langt i alle fall. ;o)

Jeg kunne jo selvfølgelig droppet Snuppas barne-bursdag, men det føles litt hjerterått å overlate pappan til 17 7-årige jenter og en gutt også... ;o)

Heh, ja, der er jeg faktisk enig med deg ;)

Du må kose deg masse, masse i helga, da :)

Annonse

Jeg skjønner ikke at du engang lurer på om du skal gjøre det, jeg! Det er jo bare en halvtimes kjøring! :)

Er han hjemme en hel uke uten å besøke deg bare fordi han ikke er glad i å være i byen? Er ikke det litt sært da?

Er han hjemme en hel uke uten å besøke deg bare fordi han ikke er glad i å være i byen? Er ikke det litt sært da?

Så ille er det ikke da. :o) Han kom hjem sent i går kveld, da hadde vi familieselskap her for poden. I kveld har jeg vært på barnebursdag med Snuppa og 16 småjenter til og det skjønner jeg godt han han ikke gidder! I morra jobber jeg seint, men sannsynligvis kjører jeg utover etterpå. :o)

''Å dumpe ham og finne en annen jeg kan se mye oftere er intet alternativ, jeg elsker ham alt for høyt til det, men sånn er det når man har funnet seg en turnus-arbeider. *Sukk*''

... - eller en som bor 50 mil unna... :(

*sur*

Det skakke værra lett!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...