Gå til innhold

Når man sees alt for sjeldent..

Anbefalte innlegg

Vet du hva, Lillemus, det der skjønner jeg veldig godt! Når man kommer sålangt "oppi årene som oss" (vi er vel ca like gamle, jeg er 39) så er man kanskje ikke så innstilt på å være bare kjærester i lang tid, man vil vel gjerne ha litt progresjon i forholdet, flytte sammen og begynne et liv sammen.

Jeg møtte samboeren for 2 år siden, og det første halve året var det helt greit å være kun kjærester som møttes noen ukedager og i helgene. Men etterhvert meldte behovet seg for å være mer sammen, tilbringe hverdagene sammen med ham.

Vi flyttet sammen, etterhvert forlovet vi oss, og nå skal vi gifte oss om en måned.

Kjærestetiden er kjempefin, men jeg hadde ikke klart å fortsette med det i uoverskuelig fremtid. Det blir nesten litt for "diffust" for meg. Når din kjæreste i tillegg bor såpass langt unna at det blir litt tungvint å møtes når han ikke er på jobb, er jo saken enda kjedeligere.

Men det er jo ikke noe alternativ å kutte ham ut heller skjønner jeg ;-) Jeg har egentlig ikke noe vettugt svar til deg, bare si at jeg skjønner deg veldig godt :-)

Lykke til videre, uansett!

Fortsetter under...

Men... - kvalifiserer dette til "samliv", da? Vi skulle hatt et eget forum for "eneboere med et fast nyp i måneden", eller noe i den duren.. *s*

Min skulle opprinnelig dra neste torsdag.. det er plutselig blitt avreise natt til førstkommende tirsdag.. *hrmf* :( Jeg merker at jeg blir irritert, selv om det ikke er snakk om mer enn 2 dager - fordi det er 2 viktige dager, med flere avtaler og foreldremøter... *grinat*

Da sees vi ikke før ca 25. oktober *snart jul*

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1190272155' post='3678866]

Men... - kvalifiserer dette til "samliv", da? Vi skulle hatt et eget forum for "eneboere med et fast nyp i måneden", eller noe i den duren.. *s*

Min skulle opprinnelig dra neste torsdag.. det er plutselig blitt avreise natt til førstkommende tirsdag.. *hrmf* :( Jeg merker at jeg blir irritert, selv om det ikke er snakk om mer enn 2 dager - fordi det er 2 viktige dager, med flere avtaler og foreldremøter... *grinat*

Da sees vi ikke før ca 25. oktober *snart jul*

Hva med "Forum for oss som ønsker et samliv"? ;o)

Vet du hva, Lillemus, det der skjønner jeg veldig godt! Når man kommer sålangt "oppi årene som oss" (vi er vel ca like gamle, jeg er 39) så er man kanskje ikke så innstilt på å være bare kjærester i lang tid, man vil vel gjerne ha litt progresjon i forholdet, flytte sammen og begynne et liv sammen.

Jeg møtte samboeren for 2 år siden, og det første halve året var det helt greit å være kun kjærester som møttes noen ukedager og i helgene. Men etterhvert meldte behovet seg for å være mer sammen, tilbringe hverdagene sammen med ham.

Vi flyttet sammen, etterhvert forlovet vi oss, og nå skal vi gifte oss om en måned.

Kjærestetiden er kjempefin, men jeg hadde ikke klart å fortsette med det i uoverskuelig fremtid. Det blir nesten litt for "diffust" for meg. Når din kjæreste i tillegg bor såpass langt unna at det blir litt tungvint å møtes når han ikke er på jobb, er jo saken enda kjedeligere.

Men det er jo ikke noe alternativ å kutte ham ut heller skjønner jeg ;-) Jeg har egentlig ikke noe vettugt svar til deg, bare si at jeg skjønner deg veldig godt :-)

Lykke til videre, uansett!

Takk og takk! Vi snakker om situasjonen innimellom og eksen min (altså ungenes far) har jeg også snakket med om situasjonen og dersom min kjære får en mer stabil jobb (denne jobben er fram til jul) så får vi se om vi gjør noe i forhold til samværet med ungene så jeg kan ha dem mer når kjæresten er borte og mindre når han er hjemme eller noe sånt.

Annonse

Oj! Det var lite det!

Han både jobber turnus og går på skole i en annen by for tiden, så det blir bare til gjennomsnittlig annenhver helg jeg ser ham. Forhåpentligvis blir han ferdig med skolen i desember, så da blir det bedre. :-)

Man kan jo godt si jeg vet hvordan du har det. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...