sant å si Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Det finnes helt tydelig grader av å bli tatt på fersken! http://www.abcnyheter.no/node/52458 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Det der er nok bare en vandrehistorie, den har versert i mediene i flere år. Var en tråd om det for noen dager siden tror jeg. 0 Siter
morsan Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 De omtaler denne nettflørten så rosende at det er litt rart at de følte seg sveket istedenfor å ta det som et tegn på at ektefellen kanskje VAR den store kjærligheten likevel? ;-) Se bare: "Jeg trodde jeg hadde funnet mitt livs store kjærlighet.... Hun beskriver nettflørten som varm og på samme bølgelengde. De var helt på nett ... Jeg var så glad for endelig å ha møtt en dame som forstod meg. " 0 Siter
Piraye Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Det der er nok bare en vandrehistorie, den har versert i mediene i flere år. Var en tråd om det for noen dager siden tror jeg. Det var et bosnisk par da også. Så det er nok det samme paret. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 De omtaler denne nettflørten så rosende at det er litt rart at de følte seg sveket istedenfor å ta det som et tegn på at ektefellen kanskje VAR den store kjærligheten likevel? ;-) Se bare: "Jeg trodde jeg hadde funnet mitt livs store kjærlighet.... Hun beskriver nettflørten som varm og på samme bølgelengde. De var helt på nett ... Jeg var så glad for endelig å ha møtt en dame som forstod meg. " Jeg synes også det var litt merkelig... De burde kanskje heller ha grepet fatt i de positive tingene de hadde sagt hverandre på nettet og bygget videre på det? 0 Siter
morsan Skrevet 20. september 2007 Skrevet 20. september 2007 Jeg synes også det var litt merkelig... De burde kanskje heller ha grepet fatt i de positive tingene de hadde sagt hverandre på nettet og bygget videre på det? My point exactly! :-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 20. september 2007 Skrevet 20. september 2007 He, he. Det de burde ha gjort var å behandle hverandre som de ville behandlet den de trodde de ville møte - kanskje ekteskapet kunne reddes da? Eller kan det tenkes at det er lettere å være øm, snill og kjærlig når man ikke er i et hverdagslig forhold... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.