Gå til innhold

Bokklubben-reklamen med Anne B. Ragde

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes den er råkul! "Bokklubben vil ha mæ skikkelig billi!" Gliser like godt hver gang jeg ser den. :o)

Skrevet

hehe, lurer på hva jeg hadde tenk om det var min nabo:) så nettopp en som jeg ikke hadde sett før, av kavli, med en liten unge som danset, den var bra :)

Skrevet

Den dama er jo bare så herlig, tror hun er et fyrverkeri å være på fest med!

:-)

Skrevet

Anne B. Ragde er billig på alle måter. Hun har vært i senga med halve byen hun kommer fra.

Skrevet

Anne B. Ragde er billig på alle måter. Hun har vært i senga med halve byen hun kommer fra.

Mange menn har også det, men de blir ikke kalt billige av den grunn. Snodig.

;-)

Skrevet

Og så? Synes hun er morsom jeg! Var på foredrag med henne en gang og hun var virkelig livlig og underholdende! :o)

Skrevet

Jeg blir alltid så imponert over slike som deg, jeg, som kjenner et annet menneske så godt og VET slike ting.

Skrevet

Det spiller da vel ingen rolle. Det betyr i så fall at hun har galgenhumor :)

Skrevet

Hadde du sagt det samme om hun var mann?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...