Gjest mij Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Jeg har ikke fulgt så nøye med på Idol, men vet jo at de er i ulike byer - men.. den ene er ikke reprise av den andre, eller? Står ikke det i avisa hvertfall. Sist fredag dukket det opp flere jeg hadde sett før (bl.a a "Idol-Helge" på 34 år var det vel) og i dag kom han som sang Under the bridge, og fikk krass kritikk av Slettemark - en audition jeg regner med er blitt sendt før siden akkurat dette ble slått opp på førstesiden av VG samme Idol startet, med info om at "dette får du se i kveld".... Hva er det egentlig som skjer...? 0 Siter
Gjest Dr Grey:o) Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Første gangen var klipp fra alle auditionene i alle byene. Og dermed sees noen igjen nå når de viser hver enkelt by:o) Syns også det er veldig teit, blir så mye vi har sett... Gleder oss til de er 100 igjen vi, og vi snart kan begynne å stemme... 0 Siter
Gjest mij Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Første gangen var klipp fra alle auditionene i alle byene. Og dermed sees noen igjen nå når de viser hver enkelt by:o) Syns også det er veldig teit, blir så mye vi har sett... Gleder oss til de er 100 igjen vi, og vi snart kan begynne å stemme... Aha.. ;-) Men pengene mine får de aldri!!! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.