Gå til innhold

Klump i brystvorten

Gjest Undrende og litt bekymret mann

Anbefalte innlegg

Gjest Undrende og litt bekymret mann

Hei! Jeg er en mann på 26 år. For en uke siden oppdaget jeg en klump i den ene brystvorten min (den andre er normal), og lurer fælt på hva det kan være. Den ligger godt under huden, helt i kanten av brystvorten, og er ikke større enn en ert. Det kjennes nesten ut som en stor og hard kvise, men den er ikke vond. Og den har definitivt ikke vært der lenge, og har heller ikke endret seg i løpet av den uken den har vært der. Har lest at det ikke er normalt for menn å ha klumper i brystet etter puberteten (hadde det da jeg var i puberteten, men det forsvant for ca. 10 år siden). Har også lest at menn kan få brystkreft, men at det er veldig sjelden. Og det må vel være ekstremt usannsynlig at en i min alder, som ikke har kreft i familien skulle kunne få det. Spørsmålet er først og fremst hva dette kan være. Og andre spørsmålet er om det er vits i å gå til legen med dette. Føler meg litt som en hypokonder nå, og det ville jeg hvertfall ha gjort på legekontoret. Men; better safe than sorry...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/286137-klump-i-brystvorten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...