Gå til innhold

Hjelp!!

Gjest fortvilet 16åring

Anbefalte innlegg

Gjest fortvilet 16åring

Hei jeg har en vorte/klump greier på penishodet i over 2 år nå. jeg har aldri hatt noen form for sexuel kontakt. fårstår ikke hvordan jeg kan ha fått det tror ikke det er kjønnsvorte for di er jo mer spisse og sånt denne er bare en klump liksom. tårer ikke gå til lege. kansje dårlig hyggiene eller noe?? Pliiis Gi meg ett svar så dette kan løses Hilsen Fortvilet 16åring

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/286148-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

du skrive ikke noe om hvordan hygienen din er, men å dusje hver dag, annenhver dag bør man gjøre. dra forrhuden godt tilbake og vaske med intim såpe.siden du ikke har hatt noe sexuell kontakt er det sikkert noe forbigående.

er du redd å usikker så gå på helsestasjonen for ungdom! der er det bare folk på din alder og det er maaaange innom hver dag. ikke vær flau over det, de møter ungdommer med diverse problemer hver dag! du kan jo gå til lege også, men kanskje det blir litt for formelt? men de er der for å hjelpe deg og ingen vil le eller noe lignende, de har så mange forskjellige pasienter hver dag og jeg vil tvile _sterkt_ på at du skiller deg ut på noe måte..!

lykke til, håper du finner ut hva det er...:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/286148-hjelp/#findComment-2296962
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...