Gå til innhold

Oppbevaring av dekk

Anbefalte innlegg

Gjest dekk til besvær
Skrevet

Er det noen som vet om det finnes firma som oppbevarer dekk? Jeg har ingen plass å gjøre av dekka mine. For liten bod, og har ikke lyst å bry venner. Noen sier at de har hørt om steder hvor en kan oppbevare dem for en ikke så dyr pengesum.

Bor i Bergensområdet forøvrig

Skrevet

Det finnes dekk-hotell ja! Det er en på Danmarksplass, men det er sikkert flere steder det er mulig også. Dessverre så husker jeg ikke navnet på stedet...

Skrevet

Begynn med å spørre de i nærheten av deg som selger dekk, det er mange av dem som oppbevarer dekk for kunden. Let på nettet og finn de i nærheten av deg og ta en ringerunde.

Skrevet

Jeg vet at iallefall noen bilforretninger her jeg bor oppbevarer dekk. De kaller det "dekkhotell".

Hvis du feks har Ford, kan du kansje ringe Ford og spørre om de har et slikt tilbud?

Gjest dekk til besvær
Skrevet

Da skal jeg nok finne ut av det. Takk skal dere ha.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...