Gå til innhold

Plagsomme sexdrømmer som går ut over forholdet.

Anbefalte innlegg

Gjest Frk Golden

Hei. Jeg er en jente på 19 år, som bor sammen med min samboer på 26 år. Vi har et veldig godt forhold der følelsene er på topp og vi kjenner hverandre veldig godt. Vi har så klart våre oppturer og nedturer som alle andre forhold, men vi har klart oss gjennom det meste. Men i den siste måneden eller to, har jeg hatt sexdrømmer når jeg sover som jeg ikke husker noen ting av. Han forteller at jeg har stønnet og befølt meg selv, og at dette selvfølgelig er veldig ubehagelig for han. Jeg kan som sagt ikke huske noen ting av disse drømmene, og dette er noe jeg drømmer så og si hver eneste kveld. Men dette er noe som sliter utrolig mye på vårt forhold, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg er nesten redd for å legge meg til å sove, for jeg vet hvor vondt dette er for han, og jeg er selv fortvilet og lei meg. Vi har snakket sammen om disse drømmene for å prøve å finne ut om dette, noe som egentlig ikke har hjulpet, men det virker som om jeg drømmer slike drømmer kun når jeg ikke har hatt sex den dagen. Jeg vet ikke om det kan ha noe med det å gjøre, men både jeg og min samboer vet at jeg har en sinnsykt sexlyst, noe som heller ikke alltid er like morsom å leve med for noen av oss. Jeg håper virkelig at noen kan hjelpe meg/ oss før dette forholdet ødelegges, for det er noe hverken jeg eller han vil.! Og jeg håper at både jeg og min samboer kan få oss en god natts søvn uten å måtte frykte flere slike drømmer..

Fortsetter under...

Hva er egentlig problemet?

Dersom det er at du vekker han/holder han våken så skjønner jeg dere godt?

Dersom han blir sjalu på drømmene dine så ser jeg ikke problemet. Ingen kontrollerer drømmene sine, og for alt dere vet er det han du drømmer om.

Dersom du kun får disse drømmene de dagene du ikke har hatt sex så må du vurdere å onanere før du sovner (dersom det er uaktuelt å ha sex hver dag).

Å ha høy sexlyst er ikke noe stort problem så lenge du forstår og aksepterer at han ikke ønsker å ha sex like ofte som deg. Så får du heller onanere for å få ut spenningene.

Hvis det plager han at du drømmer og blir kåt da skjønner jeg ikke hvor verden kommer til å ende.

Jeg hadde kommet til å gledet meg til hver eneste natt:-)

Blir han sjalu av dette, så er det han som har et problem og ikke du. Han kan ikke ha det godt med seg selv når det blir laget et problem ut av dette.

Jeg må bare riste på hode.

Jeg skjønner ingen ting. Kan han ikke bare vekke deg slik at dere kan ha sex da? (siden dere har en sinnsyk sexlyst begge to).Hvis det er hver eneste natt blir det kanskje slitsomt, men det er klart at hvis du sover så urolig at det er umulig for han å sove/han våkner av det, kan han vel like gjerne vekke deg? Skulle tro en mann ville syntes dette var kjempespennende. Hva er problemet, hvorfor er det vondt for han? Er han sjalu? Føler du deg utro? For alt du vet kan det jo være ham du drømmer om :)

Det her skjønte jeg ikke helt. Er det ubehagelig for han å høre at du stønner og beføler deg selv? Jeg ville nå heller tro at de fleste gutter synes dette var ganske tennende, og kanskje hadde vekket deg for å joine. Er han redd for at du drømmer om andre? Du kan nemlig ikke kontrollere drømmene dine, og dessuten er det stor sjanse for at det er han du drømmer om.

Nei, noen ganger synes jeg folk bare leter etter problemer.

Annonse

Det her skjønte jeg ikke helt. Er det ubehagelig for han å høre at du stønner og beføler deg selv? Jeg ville nå heller tro at de fleste gutter synes dette var ganske tennende, og kanskje hadde vekket deg for å joine. Er han redd for at du drømmer om andre? Du kan nemlig ikke kontrollere drømmene dine, og dessuten er det stor sjanse for at det er han du drømmer om.

Hadde jeg våknet av at min kjære hadde slike drømmer så skulle jeg da mer enn gjerne hjulpet ham med "problemet":.. ;o)

Jeg tenkte det samme...

Han høres ut som han er fryktelig usikker på seg selv. Når jeg har hatt en sexdrøm, forteller jeg som regel om det til samboeren min, og han liker å høre på det.

At jeg noen ganger stønner i søvne bør derimot ikke ha noe med å gjøre at jeg drømmer om sex. Det kan like gjerne være et mareritt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...