Gå til innhold

Vifta brummer og sliter

Anbefalte innlegg

Skrevet

PC-en min bråker endel for tiden. Ikke hele tiden, da, men innimellom bråker det veldig. Jeg lurer på om den er støvete inni. Selve maskinen står på den enden av skrivebordet hvor varmen fra panelovnen er sterkest, og der samler det seg jo erfaringsmessig mye støv.

Men hvordan støvsuge ei sånn maskin inni? Må jeg ta ut alle kablene? Hvordan i helsike skal jeg huske hvor de skal inn igjen?

:(

Skrevet

De fleste kablene er fargemerket (samme farge på pluggen som på maskina der den skal inn) og i tillegg er det vel ikke så mange like plugger?

Skrevet

De fleste kablene er fargemerket (samme farge på pluggen som på maskina der den skal inn) og i tillegg er det vel ikke så mange like plugger?

Kanskje jeg kan notere meg litt på en lapp (hvor de står) også. Men bare setter man støvsugerslangen foran gitteret, da?

Skrevet

Kanskje jeg kan notere meg litt på en lapp (hvor de står) også. Men bare setter man støvsugerslangen foran gitteret, da?

Ja, men gitteret er jo ikke der hvor kablene er, ikek på min i alle fall. :o) Slå av pc'n og støvsug gitteret, hos meg er det på siden av kassa.

Skrevet

Ja, men gitteret er jo ikke der hvor kablene er, ikek på min i alle fall. :o) Slå av pc'n og støvsug gitteret, hos meg er det på siden av kassa.

Nå er det gjort. Du hadde sjølsagt rett, Lillemus, det var bare å trekke ut støpselet til strømme. For det var det eneste som var i veien for støvsuger'n.

Hvor ofte gjør man slikt, da? I så støvete omgivelser som min står i? Den virker grei nå, får vente og se om den begynner å lage bråk igjen.

Takk for hjelpen!

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...