Gå til innhold

Dere som har vært gravide flere ganger

Anbefalte innlegg

De var egentlig ganske like mine 3 svangerskap.

Magen ble fort stor med alle 3. Og jeg ble etterhvert kjempediger med alle 3. Husker med førstemann at "alle" trodde jeg var fullgått når jeg var 6 mnd på vei. Jeg vokste også ut av hele SF-skjemaet da... Holdt meg så vidt innenfor med de to neste, men var kjempestor.

La på meg litt over 20 kg med alle 3.

Med de to første var jeg litt plaget med uvelhet hvis jeg ikke spiste regelmessig. Med sistemann merket jeg litt mer uvelhet. Tyrkisk Pepper var redningen :)

Litt halsbrann med alle tre, noe som ble avhjulpet med mandler.

Bekkenløsning med alle 3, kjempegod hjelp av homeopati.

Fødslene var veldig ulike. Førstemann lå i seteleie og ble tatt med keisersnitt etter spontan vannavgang i uke 36.

Andremann ga meg rier i 70 timer før hun kom i uke 35.

Sistemann laget fullstendig kaos og ingen kontroll på noen ting da han kom til verden i uke 37.

Og bare så det er sagt, de to første er jenter og sisten er en gutt.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...