MajLehn Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Hei. Jeg er i 18 uke å har nettopp vært på UL. Det som skjedde der var at jeg først var hos en student og hennes veileder, å de ga meg beskjed om at de så redusert mengde fostervann, men at barnet så helt fint ut. De henviste meg videre til en overlege som sa at fostervannet så normalt ut, men jenta vår var en uke for sen i utvikling. Overlegen begynt ut som urin , men jeg hadde faktisk vært tissetrengt i flere timer før jeg kom meg på do den dagen jeg så dette, kunne det vært urin? Uansett, så er jeg innkalt til UL igjen neste uke, overlegen sa at barnet så helt fint ut og at dette gjorde de for å forsikre seg, men jeg er fortsatt livredd for at noe ikke stemmer. F.eks hver natt i 2 uker før UL har jeg hatt lekkasje fra brystene, men kvelden før UL stoppet dette opp. Jeg har en del vondt i ryggen og magen når jeg reiser meg , bøyer meg osv. Hva tror du om dette? Dette er første gang jeg er gravid så jeg er ganske uvitende om hva som skjer, å jeg klarer ikke å slutte å bekymre meg før jeg får vite hva som skjer. Trenger desperat et svar 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/286170-fostervann-uke-18/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
annemy1365381129 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 lekkasje fra brystene er helt vanlig.Jeg fikk beskjed som deg at jeg hadde lite fostervann men det stemte heller ikke.Var på mange hyppige UL for de mente oxo at fosteret var lite.Da min lille tulle ble født veide hun 2800gram ogvar 48 cm lang.Kanskje ikke så stor men frisk og rask.Prøv heller å kos deg med svangerskapet du og ta i mot de UL du kan få.Du kan sikkert få jordmor samtaler en gang imellom oxo for det er viktig at du føler deg trygg på hva som skjer.Lykke til med den lille. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/286170-fostervann-uke-18/#findComment-2317393 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.