Gjest jal Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Heisann! Jeg er en mann på 32 år som har fått ett ereksjonsproblem. Frem til i sommer så fungerte alt normalt, ereksjonen var der som normalt ved samleie, når jeg våknet om morran og ved onnani. I juli hadde jeg et uhell på jobben der jeg brakk 3 ribbein og fikk en prolaps i endetarmen.årsaken til dette var at jeg løftet tungt da ribbena knakk og det ble et slags "overtrykk", ikke noe stor sak, men veldig ubehagelig...prolapsen ble korrigert kirurgisk.Ble på sykehuset i ca 1 uke. Etter dette har ereksjonen vært så og si fraværende, hender jeg har en svak ereksjon om morran, men denne forsvinner nesten med en gang. Ved forsøk på samleie skjer det ingen ting og heller ikke ved forsøk på og onnanere. Forsøkte en halv tablett vigrex som jeg fikk av en kompis og fikk reisning da, men følelsen var ikke den samme. Har en nummen "rar" følelse i underlivet og lurer på hva dette kan være. virker på en måte litt følelsesløs. I forbindelse med prolapsen og inngrepet fikk jeg spinalbedøvelse. ved en forglemmelse ble det ikke satt kateter under operasjonen, noe som førte til store smerter når bedøvelsen forsvant, det ble tatt ultralyd og det var litt over en liter i urinblæra. Lurer fælt på hva dette kan være og om det operasjonen som kan være årsaken til dette. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/286201-ingen-ereksjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.