Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei jeg har et stort problem.Jeg blir skikkrlig våt når jeg blir .kåt og da blir det litt flaut og ta av seg buksa foran skjæresten min.Gledestårene gir seg ikke under selve akten heller mye tørking til da det blir lite friksjonr,og når jeg kommer så kommer jeg skikkelig mye.Har iallefall fått tilbakemelding på at det er ekstremt mye sperm.Det er flere som har trekkt seg når dem ser eller kjenner at det er klissete og vått og det er nesten ingen som vil gi munn sex og jeg kan godt skjønne det.Men er det noe jeg kan gjøre med dette? er altid kåt mens jeg har sex 4-5 ganger i uka, når vi er ferdig med sex så jeg blir igjen kåt.kan hjepe meg hva jeg kan gjøre?

Fortsetter under...

For noen pripne jenter du har vært borti. Er det bare dere mannfolk som skal lepje i dere safter fra oss damer da? Der renner det jo ofte i strie strømmer ;0)

Kanskje det blir bedre for deg om du finner en fast partner som blir godt kjent med deg og som liker det litt vått?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...