Hønemoren Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Gratulerer!! Opplys meg nå: er det nesten like bra som å få sine egne?? Blir av og til litt vemodig når jeg ser bilder av barna da de var små, og tenker: aldri mer... Men dersom det er så fantasisk å bli bestemor har jeg kanskje noe å glede meg til? Kan liksom ikke tenke meg at jeg skal bli SÅ glad i noen barn igjen som jeg er i mine... Svar når du får tid! :-) mvh Jo, gled deg og du blir SÅ glad i dem som i dine egne. Man blir helt "tussete". Det er så morro å være sammen med dem, følge utviklingen deres og kunne slappe av innimellom:-), leve på minnene fra dagen vi var sammen og skrive i minneboka. Kameraet mitt er alltid tilgjengelig så jeg knipser bilder i ulike situasjoner, fremkaller og har eget "barnebarn" album, men limer også inn noen i minnebøkene. Jeg ble nok ikke mormor og farmor så tidlig, var 56, mange sa gled deg....jeg gikk ikke akkurat å ventet heller, men du verden så begivenhetsrikt dette er, denne gleden unner jeg alle!! Er jo så "stort" nå når eldstejenta på 20 mnd. roper momo momo, hun sier ikke så mange ordene enda, men skjønner det meste vi sier til henne. Så altså: GLED DEG. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/286209-ny-baby/page/2/#findComment-2299055 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.