Gjest Nervemor Skrevet 20. september 2007 Skrevet 20. september 2007 Funnet en liten "knute" under huden et par cm. under hårfestet i nakken, størrelse: halvparten av en ert. Noen som har opplevd dette? Fettkul? Muskel? Sene? Kreft? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 20. september 2007 Skrevet 20. september 2007 Helt sikkert en lymfekjertel. Vi har mange av disse i hals/nakke-området, noen kjennes tydelig hele tiden, andre hovner opp ved større og mindre infeksjoner. Ikke nødvendigvis du merker at du brygger på noe. 0 Siter
ekte nick Skrevet 20. september 2007 Skrevet 20. september 2007 Veldig vanlig tror jeg. Jeg har hatt en liknende i mange år. Legen sa at det var brusk eller fett eller noe sånt, helt ufarlig altså. Men du kan jo sjekke med legen din for sikkerhets skyld, dersom kulen er ny. 0 Siter
Gjest Nervemor Skrevet 20. september 2007 Skrevet 20. september 2007 Veldig vanlig tror jeg. Jeg har hatt en liknende i mange år. Legen sa at det var brusk eller fett eller noe sånt, helt ufarlig altså. Men du kan jo sjekke med legen din for sikkerhets skyld, dersom kulen er ny. Tusen takk for berogiende svar. Skal til legen i morgen så skal sjekke dette samtidig. 0 Siter
Gjest Nervemor Skrevet 20. september 2007 Skrevet 20. september 2007 Helt sikkert en lymfekjertel. Vi har mange av disse i hals/nakke-området, noen kjennes tydelig hele tiden, andre hovner opp ved større og mindre infeksjoner. Ikke nødvendigvis du merker at du brygger på noe. Takk til deg også, fint med svar når man lurer..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.