Gå til innhold

hva kan dette være

Anbefalte innlegg

Gjest ann-cathrin

nå i det siste har magen min vokst og det kjennes ut som det går støt fra magen og helt opp i hode,det kommer vellllllldig ofte hele tiden vil jeg si.var hos legen min i går men jeg har vært til hjert undersjøkelse på riksen og der fant de ikke noe så jeg nevnte bare at jeg hadde litt vondt i magen og fikk syrenøtrale medesiner.Jeg har sluttet og røyke og blitt flink til og gå tur,men dette er plagsomt,det ringer i øra og flimrer i øya,det virker som strøm i blodåra i magen og opp til hode.Dette er så vansklig og forklare så jeg prøver og skrive i steden.er dette noe og bry seg om eller vet du ikke?hjertet hopper ett ekstra slag hver gang dette kommer ca 3 ganger i minuttet

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/286214-hva-kan-dette-v%C3%A6re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...