Gjest ann-cathrin Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 nå i det siste har magen min vokst og det kjennes ut som det går støt fra magen og helt opp i hode,det kommer vellllllldig ofte hele tiden vil jeg si.var hos legen min i går men jeg har vært til hjert undersjøkelse på riksen og der fant de ikke noe så jeg nevnte bare at jeg hadde litt vondt i magen og fikk syrenøtrale medesiner.Jeg har sluttet og røyke og blitt flink til og gå tur,men dette er plagsomt,det ringer i øra og flimrer i øya,det virker som strøm i blodåra i magen og opp til hode.Dette er så vansklig og forklare så jeg prøver og skrive i steden.er dette noe og bry seg om eller vet du ikke?hjertet hopper ett ekstra slag hver gang dette kommer ca 3 ganger i minuttet 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/286214-hva-kan-dette-v%C3%A6re/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.