Gå til innhold

PCOS og hårvekst..hvor mye er mye???

Anbefalte innlegg

Har selv vært til utredning for PCOS etter at jeg mistet mensen tidligere i år (etter en MA). Alle blodprøver var fine med unntak av LH som var pittelitt over normalen, vag.UL var helt normalt. Det som fortsatt "bekymrer" meg litt og som gjør at jeg ikke klarer å slå dette helt fra meg er at jeg har noe ekstra hårvekst, av type 8-10 på haken (noen lyse,noen mørke) og noen rundt ene brystvorten (4-5). Utenom dette er det som normalt... Spørsmålet er derfor til de som har PCOS: hvor mye hår er økt behåring?? Hver gang PCOS nevnes så står det "økt behåring" men hva er egentlig dette?? Forøvrig er jeg slank, har ren hud og en syklus som kom i gang igjen med akupunktur...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/286216-pcos-og-h%C3%A5rveksthvor-mye-er-mye/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...