Gjest vi gleder oss Skrevet 20. september 2007 Skrevet 20. september 2007 vi har kjøpt oss campingvogn og er rimelig ferske på dette feltet.i morgen kjører vi vogna på en fast plass og skal overnatte i helgen.kom på att jeg har glemt og kjøpe kjeler og stekepanne.er alle typer kjeler gode og bruke på gass eller må jeg styre unna teflon?må dra i morgen og kjøpe... 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 20. september 2007 Skrevet 20. september 2007 det står på bannen hvor du kan bruke den.. de i butikken hjelper deg og.. tror jeg brulte det meste når vi hadde gass.p 0 Siter
Gjest gudi Skrevet 21. september 2007 Skrevet 21. september 2007 Vi bruker gass på hytta og har i grunnen aldri tenkt på hva slags kjeler eller stekepanner vi bruker. Det går det i alt fra kjeler med teflonbunn fra Ikea, farfars gamle kjelere og jernpanner. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 21. september 2007 Skrevet 21. september 2007 Jeg har gass hjemme og bruker de fleste panner. Eneste er de med "belegg" utenpå som kan flasse, det blir rett og slett brent av. Gjør ikke noe, men det er ser ikke så fint ut. Er de veldig tynne i bunnen kan de bli buet over tid. Ellers så kan du bruke de fleste panner. Jeg har en teflonstekepanne som jeg bare bruker på gassen (har induskjon i tilleg) 0 Siter
Sofline Skrevet 21. september 2007 Skrevet 21. september 2007 Jeg har brukt alle slags kjeler på gass. 0 Siter
Sofline Skrevet 21. september 2007 Skrevet 21. september 2007 Jeg har brukt alle slags kjeler på gass. Også teflonpanne så vidt jeg husker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.