Gå til innhold

hvilke type kjeler til gass."trenger råd fort"

Anbefalte innlegg

Gjest vi gleder oss
Skrevet

vi har kjøpt oss campingvogn og er rimelig ferske på dette feltet.i morgen kjører vi vogna på en fast plass og skal overnatte i helgen.kom på att jeg har glemt og kjøpe kjeler og stekepanne.er alle typer kjeler gode og bruke på gass eller må jeg styre unna teflon?må dra i morgen og kjøpe...

Skrevet

det står på bannen hvor du kan bruke den.. de i butikken hjelper deg og.. tror jeg brulte det meste når vi hadde gass.p

Skrevet

Vi bruker gass på hytta og har i grunnen aldri tenkt på hva slags kjeler eller stekepanner vi bruker. Det går det i alt fra kjeler med teflonbunn fra Ikea, farfars gamle kjelere og jernpanner.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg har gass hjemme og bruker de fleste panner.

Eneste er de med "belegg" utenpå som kan flasse, det blir rett og slett brent av. Gjør ikke noe, men det er ser ikke så fint ut.

Er de veldig tynne i bunnen kan de bli buet over tid.

Ellers så kan du bruke de fleste panner. Jeg har en teflonstekepanne som jeg bare bruker på gassen (har induskjon i tilleg)

Skrevet

Jeg har brukt alle slags kjeler på gass.

Også teflonpanne så vidt jeg husker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...