Gå til innhold

pleier togene å være fulle på fredager?

Anbefalte innlegg

Gjest best wishes
Skrevet

Skal til Trondheim neste fredag. Jeg lurer på om det kommer til å være stappfult på toget, og om jeg bør bestille togbillett allerede nå. Sist jeg tok toget fra Dombås til oslo s, det var en fredag så var det vanskelig å få sitteplasser.

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Om du vet allerede nå at du helt sikkert skal reise, er det vel like greit å bestille med en gang? Da er det større sjans for å få mini-pris billetter også. Og du er garantert sitteplass.

Hvorfor vente? :-)

Gjest best wishes
Skrevet

Om du vet allerede nå at du helt sikkert skal reise, er det vel like greit å bestille med en gang? Da er det større sjans for å få mini-pris billetter også. Og du er garantert sitteplass.

Hvorfor vente? :-)

jeg venter fordi jeg sliter økonomisk nå. Jeg vil ikke bestille biletter før jeg vet at jeg har penger :)

Skrevet

jeg venter fordi jeg sliter økonomisk nå. Jeg vil ikke bestille biletter før jeg vet at jeg har penger :)

Det skjønner jeg, men da risikierer du å måtte kjøpe fullprisbillett.

ved bestilling i god tid kan man kjøpe minipris til kr 199 for hele strekningen.

Skrevet

Jeg har ikke kjørt den strekningen med tog, men jeg vet av erfaring at andre tog absolutt er fulle på fredager.

Skrevet

Hvis du mener fredag 28.9., er det ikke bare fredag, men høstferiestart (skoleferie) på Østlandet. Riktignok er det ikke høstferie i Trondheim samme uke, men det er nok fler enn vanlig som skal den veien med toget allikevel.

Ta det med i vurderingen.

Gjest best wishes
Skrevet

Det skjønner jeg, men da risikierer du å måtte kjøpe fullprisbillett.

ved bestilling i god tid kan man kjøpe minipris til kr 199 for hele strekningen.

Jeg har søkt på minipris, men ser ikke at at jeg kan få noen slik bilett på den strekningen.

Skrevet

Jeg har søkt på minipris, men ser ikke at at jeg kan få noen slik bilett på den strekningen.

Da er de antagelig utsolgt.

Skrevet

Det er ikke ofte jeg kjører tog lengre, men jeg har ihvertfall vært hyppig sliter på strekningen før. Ja - det er fullt på fredag og søndag. Jeg tror for lengst det er slutt på tiden da NSB kjørte med masse overflødig materiell.

På nsb.no kan du jo se om det finnes ledige plasser, du får kanskje reservert en uten å betale umiddelbart også?

Gjest best wishes
Skrevet

Det er ikke ofte jeg kjører tog lengre, men jeg har ihvertfall vært hyppig sliter på strekningen før. Ja - det er fullt på fredag og søndag. Jeg tror for lengst det er slutt på tiden da NSB kjørte med masse overflødig materiell.

På nsb.no kan du jo se om det finnes ledige plasser, du får kanskje reservert en uten å betale umiddelbart også?

Er det like fult på formiddagen som på kvelden tror du?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...