org Skrevet 31. mai 2001 Skrevet 31. mai 2001 Det er blitt meg fortalt at det etter ca. 7 år i et forhold bruker å bli en eller annen form for krise. Greit nok. Den kom vi oss helskinna igjennom :-)) Men når kommer neste, og neste, og neste krise?? Noen som vet? 0 Siter
tina t Skrevet 1. juni 2001 Skrevet 1. juni 2001 Hei. Hele tiden! Der er ikke "så og så" mange år mellom hver, de er der hele veien. Du må bare prøve å komme deg helskinna gjennom de. Man kan ikke leve ett helt liv uten ekteskapskriser. Desverre, kanskje.:-) Slik er det, godt forresten å rense skikkelig opp. Men det "tærer" såklart på etterhvert. mvh.Tina. 0 Siter
regvatia Skrevet 1. juni 2001 Skrevet 1. juni 2001 *humre* Selv ble det nettopp slutt mellom meg og samboeren etter 7 år. Er det ikke 7-9-12 som er de magiske tallene? 0 Siter
Gjest vosse Skrevet 2. juni 2001 Skrevet 2. juni 2001 *humre* Selv ble det nettopp slutt mellom meg og samboeren etter 7 år. Er det ikke 7-9-12 som er de magiske tallene? 7-9-13 Ellers er jeg enig med Tina. Ikke bestemte tider på kriser, de bare kommer og går. :-) fra vosse 0 Siter
Solveig Vennesland, Familierådgiver Skrevet 4. juni 2001 Skrevet 4. juni 2001 Hei! Ikke heng deg opp i slike gamle myter om kriser etter så og så mange år. Som familierådgiver har jeg til gode å se noe mønster for når samlivskriser kommer. De har med samspill og kommunikasjon å gjøre i parforholdet, og kan utløses av problemer på områder som sex, økonomi, barneomsorg og husarbeid, tidsklemma, svigerfamilie osv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.