Gå til innhold

Jeg fryser!

Gjest frossenpinn

Anbefalte innlegg

Gjest frossenpinn
Skrevet

Jeg fryser sånn hele tiden! Fra sen sommer til tidlig vår fryser jeg, selv om jeg er helt frisk. Er ikke skapt for å bo i Norge tror jeg. Min mor sier jeg kan ha 'lite blod'. Er det noe jeg kan gjøre eller spise som kan hjelpe?

Skrevet

Du kan trene mer. Økt aktivitet og økt muskelmasse øker forbrenningen i kroppen, og dermed også temperaturen.

Gjest frossenpinn
Skrevet

Du kan trene mer. Økt aktivitet og økt muskelmasse øker forbrenningen i kroppen, og dermed også temperaturen.

Trene mer kan jeg absolutt gjøre, men av erfaring vet jeg at jeg fryser likevel. :-(

Takk for svar!

Skrevet

Skjekk stoffskiftet hvis du ikke har noen annen sykdom som gjør at du fryster

Gjest frossenpinn
Skrevet

Skjekk stoffskiftet hvis du ikke har noen annen sykdom som gjør at du fryster

Skal snart til legen for noe annet så jeg skal få sjekket stoffskiftet mitt samtidig. Takk for tips!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...