Gjest Okkupanter Skrevet 21. september 2007 Skrevet 21. september 2007 Jeg blir ganske provosert av å tenke på hvordan USA går frem i Irak. Jeg har aldri helt forstått hvilken rett de har til å bare okkupere et land på denne måten. Fordi om et land har en fiendtlig holdning til USA gir ikke det noen rett til å angripe dem. 0 Siter
mrxx Skrevet 21. september 2007 Skrevet 21. september 2007 Ja, det kan du jaggu lure på. De har klart å ødelegge dette landet totalt. Ikke for det, det var slettes ikke bra der fra før heller. 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. september 2007 Skrevet 21. september 2007 Jeg pleier å si at USA tror at de er verdenspolitiet, jeg skjønner ikke hvem som har gitt dem den stillingen, De går mot FN-vedtak og gjør akkurat det de vil. 0 Siter
petter smart Skrevet 21. september 2007 Skrevet 21. september 2007 De har "den sterkesest rett". De vil kontrollere oljen og de har verdens største krigsmaskin. De trenger ikke å ha rett fordi ingen kan gjøre noe med det. Men nå skal det sies at det er vel ikke USA som er den verste parten i Irak. Landet er fullt av idioter som ikke ønsker verken fred eller demokrati. De fleste er ikke irakere, men hjernevaskede islamister. 0 Siter
Sofline Skrevet 21. september 2007 Skrevet 21. september 2007 Enig, men jeg sier som petter smart: De største idiotene i Irak for tiden er verken amerikanerne eller vanlige irakere. Uansett mener jeg amerikanerne får fullføre det de har startet på. Det blir for dumt å bare reise sin vei nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.