Gå til innhold

Okkupasjonen i Irak

Anbefalte innlegg

Gjest Okkupanter
Skrevet

Jeg blir ganske provosert av å tenke på hvordan USA går frem i Irak.

Jeg har aldri helt forstått hvilken rett de har til å bare okkupere et land på denne måten. Fordi om et land har en fiendtlig holdning til USA gir ikke det noen rett til å angripe dem.

Skrevet

Ja, det kan du jaggu lure på. De har klart å ødelegge dette landet totalt. Ikke for det, det var slettes ikke bra der fra før heller.

Skrevet

Jeg pleier å si at USA tror at de er verdenspolitiet, jeg skjønner ikke hvem som har gitt dem den stillingen, De går mot FN-vedtak og gjør akkurat det de vil.

Skrevet

De har "den sterkesest rett". De vil kontrollere oljen og de har verdens største krigsmaskin. De trenger ikke å ha rett fordi ingen kan gjøre noe med det.

Men nå skal det sies at det er vel ikke USA som er den verste parten i Irak. Landet er fullt av idioter som ikke ønsker verken fred eller demokrati. De fleste er ikke irakere, men hjernevaskede islamister.

Skrevet

Enig, men jeg sier som petter smart: De største idiotene i Irak for tiden er verken amerikanerne eller vanlige irakere.

Uansett mener jeg amerikanerne får fullføre det de har startet på. Det blir for dumt å bare reise sin vei nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...