GoodTimes Skrevet 21. september 2007 Skrevet 21. september 2007 Ikke kommer jeg inn på nettbanken min, ikke på Facebook, ikke på ørten steder. Noen andre som har det sånn? Her går det tydeligvis greit. 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 21. september 2007 Skrevet 21. september 2007 Om det er noen trøst kommer ikke jeg heller inn på facebook, og jeg bor langt unna Oslo. Det er sikkert facebook (og banken din) som har problemer. 0 Siter
GoodTimes Skrevet 21. september 2007 Forfatter Skrevet 21. september 2007 Om det er noen trøst kommer ikke jeg heller inn på facebook, og jeg bor langt unna Oslo. Det er sikkert facebook (og banken din) som har problemer. Ja, det må det være. Takk for at du svarte! 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. september 2007 Skrevet 21. september 2007 Jeg kommer inn jeg så det er ikke feil på Telenor sitt nett. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 21. september 2007 Skrevet 21. september 2007 Jeg kommer inn på Facebook og det virker som Telenor-nettet mitt funker som vanlig. 0 Siter
GoodTimes Skrevet 21. september 2007 Forfatter Skrevet 21. september 2007 Da jeg kom fram til Telenor og fikk hatt en stund med snakkemaskinen der, og prøvde det hun/den sa, ble det i orden, gitt. "Har du prøvd å trekke ut ledningen på modemet og sdette den inn igjen? Hvis ikke, prøv det". Jada, i orden etterpå. Jeg trodde virkelig ikke at bare noen steder på nettet kunne dette ut ved dårlig kontakt. Mend et kan det altså. 0 Siter
Gjest gudi Skrevet 21. september 2007 Skrevet 21. september 2007 Det er ikke uvanlig at vi, både på jobben og hjemme, innimellom må slå av "modemboksene" og dra ut ledningene og sette dem inn igjen hvis nettet ikke virker. Virker som regel alltid etterpå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.