Gå til innhold

Feil på nettet i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke kommer jeg inn på nettbanken min, ikke på Facebook, ikke på ørten steder. Noen andre som har det sånn? Her går det tydeligvis greit.

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Om det er noen trøst kommer ikke jeg heller inn på facebook, og jeg bor langt unna Oslo. Det er sikkert facebook (og banken din) som har problemer.

Skrevet

Om det er noen trøst kommer ikke jeg heller inn på facebook, og jeg bor langt unna Oslo. Det er sikkert facebook (og banken din) som har problemer.

Ja, det må det være. Takk for at du svarte!

:)

Skrevet

Jeg kommer inn jeg så det er ikke feil på Telenor sitt nett.

Skrevet

Jeg kommer inn på Facebook og det virker som Telenor-nettet mitt funker som vanlig.

Skrevet

Da jeg kom fram til Telenor og fikk hatt en stund med snakkemaskinen der, og prøvde det hun/den sa, ble det i orden, gitt.

"Har du prøvd å trekke ut ledningen på modemet og sdette den inn igjen? Hvis ikke, prøv det".

Jada, i orden etterpå. Jeg trodde virkelig ikke at bare noen steder på nettet kunne dette ut ved dårlig kontakt. Mend et kan det altså.

Skrevet

Det er ikke uvanlig at vi, både på jobben og hjemme, innimellom må slå av "modemboksene" og dra ut ledningene og sette dem inn igjen hvis nettet ikke virker. Virker som regel alltid etterpå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...