Gå til innhold

Slettet minnebrikke i digitalkamera

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ved en feil slettet jeg alle bildene på minnebrikken på digitalkameraet.Er det ingen vei tilbake?????Mange feriebilder jeg ikke har fremkalt enda.Er det noen måte og få frem bildene på?

Skrevet

Lever brikken til en fotobutikk, det går an å gjenopprette i noen tilfeller.

Gjest Gurojenta
Skrevet

Ikke gjør så mye mer med det, gå til en fotobutikk og hør om de kan hjelpe deg. I mange tilfeller løser det seg, men desverre ikke i alle.

Skrevet

Så lenge du ikke har tatt nye bilder e.l. så ligger fortsatt informasjonen der. Du har kun slettet indekseringen til dem.

Du kan koble opp kameraet til en PC og kjøre et recovery-program. Det fins mange slike program som finner slettede filer. Søk litt på www.download.com så finner du sikkert mange programmer.

Skrevet

Til det siste kameraet jeg kjøpte (Canon S5 iS) fulgte det med et program på CD som kan finne tilbake til slettede bilder på minnebrikken.

Se om du har noe sånt på den CD'n som fulgte med kameraet ditt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...