Gå til innhold

Hvilken internasjonal nettbokhandel er raskest?

Anbefalte innlegg

Agata1365381002
Skrevet

Jeg har bestilt fra amazon.uk, men der går det tregt synes jeg. Ja, altså tregt fra jeg bestiller til de sender boka. Postgangen blir noe annet, den kan man jo til en viss grad bestemme selv ut fra hvilke type forsendelse man ønsker (og betaler for).

Jeg trenger ei bok ganske raskt, nemlig!

Skrevet

Ikke et svar på det du spør om, men har du sjekket om boka kan finnes på noen av de norske nettbokhandlene som selger fagbøker?

Jeg fikk tak i en fagbok jeg trengte ved å sjekke nettbokhandlene tilknyttet alle universitetene, og fikk dermed boka i løpet av to dager mens mine medstudenter som bestilte fra amazon ventet minst ti dager.

Gjest Gurojenta
Skrevet

De norske butikkene kan skaffe de fleste bøker, og det trenger ikke ta så lang tid heller. Så det er verdt å sjekke både fysiske butikker og nettbutikker.

Skrevet

Amazon er billige, men det kan ta svært lang tid å få bøkene. Jeg venter som regel i 2-3 måneder når jeg bestiller derfra. Men da er det ikke snakk om populære bøker som de har masse av på lager.

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Jeg har fått bøker fra www.haugenbok.no innen 2 dager.

Skrevet

Jeg har bestilt endel bøker fra amazon.com i USA. De har kommet veldig raskt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...